Διαβάστε την ανοιχτή επιστολή μας προς τον αναπληρωτή υπουργό οικονομικών.

Διαβάστε την ανοιχτή επιστολή μας προς τον αναπληρωτή υπουργό οικονομικών.

Γιατί κύριε υπουργέ;

5.730 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2015)

Διαβάστε την ανοιχτή επιστολή του Auto Τρίτη προς τον αναπληρωτή υπουργό οικονομικών σχετικά με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα στα πλαίσια της μεγάλης έρευνας για τα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα.

Τα παλαιά οχήματα που εισάγονται από το εξωτερικό, με πολλά έτη κυκλοφορίας και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα: 
1. Eπιβαρύνουν την τσέπη του καταναλωτή (ο οποίος σύντομα καλείται να επιδιορθώνει τις φθορές)
2. Διαθέτουν χειρότερη οδική συμπεριφορά (λόγω παλαιότητας και ελλιπούς συντήρησης) και συνεπώς μειωμένη ασφάλεια στον δρόμο 
3. Δεν φέρνουν έσοδα σε ένα κράτος το οποίο αγωνιά διαρκώς στην αναζήτηση «ισοδύναμων» ώστε να μην «στεγνώσει» περισσότερο την κοινωνία. Για ποιο λόγο λοιπόν "πριμοδοτούνται" με χαμηλότερη φορολόγηση έναντι ενός πιο καινούργιου αυτοκινήτου με λιγότερα χιλιόμετρα ? Δείτε πιο κάτω την ,ανοικτή, επιστολή που στείλαμε προς τον αναπληρωτή υπουργό οικονομικών κον Τρύφωνα Αλεξιάδη.Κύριε Υπουργέ,Είναι γνωστό πως μετά την αλλαγή της νομοθεσίας και τη μείωση των δασμών, η ελληνική αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από το εξωτερικό.Το πρόβλημα ξεκινά από το ότι τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έχουν πολύ πιο χαμηλή φορολογητέα αξία αν έχουν «γράψει» πολλά χιλιόμετρα (π.χ. 250.000), έναντι αυτών που έχουν κάνει λίγα (π.χ. 50.000). Κι αυτό διότι η φορολογητέα αξία απομειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία για επιπλέον χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο.Ουσιαστικά, παλαιά οχήματα με πολλά έτη κυκλοφορίας και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, φορολογούνται λιγότερο από οχήματα με λίγα χιλιόμετρα (που είναι πιο ασφαλή & αξιόπιστα). «Πριμοδοτούνται» λοιπόν, επικίνδυνα, από πολλές απόψεις, οχήματα.- «Επικίνδυνα» για την τσέπη του ανυποψίαστου νέου αγοραστή τους, αφού σύντομα θα του βγάλουν ζημιές.- Επικίνδυνα για την οδική ασφάλεια, όλων μας.- «Επικίνδυνα» για τα κρατικά έσοδα, αφού υπάρχει χωρίς κάποιον λόγο, «πριμοδότηση» τους (μέσω χαμηλότερης φορολόγησης).Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ,Σε τέτοιους καιρούς, οικονομικής πίεσης κράτους-κοινωνίας και διαρκούς αναζήτησης «ισοδύναμων» μέτρων:- Ποιος ο λόγος ώστε η ισχύουσα νομοθεσία να «πριμοδοτεί» την εισαγωγήπαλαιών οχημάτων με πολλά έτη κυκλοφορίας και εκατοντάδες χιλιάδεςχιλιόμετρα ;- Προβλέπεται εξ-ορθολογισμός της φορολογικής αντιμετώπισης παλαιών καινεότερων αυτοκινήτων ;Με εκτίμησηΔιεύθυνση Σύνταξης Auto Τρίτη – Autotriti.gr
Διαβάστε ακόμη: 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green