Γιατί να μην δούμε μια Toyota GR Corolla σεντάν;

Γιατί να μην δούμε μια Toyota GR Corolla σεντάν;

5.208 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2022)

Μετά τον ερχομό της Toyota GR Corolla hatchback δεν είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελαν να δουν μια τέτοια κορυφαία έκδοση και σε αμάξωμα τριών όγκων.

Η μπερλίνα της Toyota με «τούμπανο» σχεδίαση και 304 άλογα

H νέα Toyota GR Corolla έκανε ντεμπούτο πριν λίγες εβδομάδες με ακραία σχεδίαση μόνο σε hatchback αμάξωμα, ωστόσο η Corolla διατίθεται στις παγκόσμιες αγορές σε δύο ακόμη εκδόσεις αμαξώματος, σε σεντάν και wagon (Touring Sports). 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ίδιος πρόβολος, διαφορετικό πίσω μέρος

Oι σχεδιαστές της X-Tomi Design γνωρίζουν πως ενώ τα γρήγορα station-wagon σπανίζουν, δεν θα ήταν τόσο περίεργο να δούμε την Toyota να παρουσιάζει μια GR Corolla σε σεντάν έκδοση. Το αυτοκίνητο έχει τον ίδιο πρόβολο με το hatchback, όμως στο πίσω μέρος η σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι λογικό να διαφοροποιείται. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχει πλέον η αεροτομή στο τέλος της οροφής, η οποία έχει μετακινηθεί τώρα πάνω στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ. Δυστυχώς, η X-Tomi Design δεν παρουσίασε κάποια ψηφιακή εικόνα για το πίσω μέρος και έτσι δεν μπορούμε να βγάλουμε περισσότερα συμπεράσματα.

304 ίπποι με 6άρι μηχανικό και σύστημα τετρακίνησης GT-FOUR

Θυμίζουμε πως «καρδιά» της GR Corolla είναι το 3κύλινδρο 1.600άρι τουρμπάτο μοτέρ του GR Yaris με κωδικό G16E-GTS που τώρα είναι σε θέση να αποδίδει 304 άλογα και 370 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Η κορυφαία Corolla θα είναι τετρακίνητη μέσω του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ. Μέχρι αυτή την στιγμή, η Toyota δεν έχει ανακοινώσει πληροφορίες για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto