Γιατί οι medium μάρκες ελαστικών ανεβαίνουν στις πωλήσεις;

Γιατί οι medium μάρκες ελαστικών ανεβαίνουν στις πωλήσεις;

17.602 Επισκέψεις στο άρθρο

Στην «γλώσσα της αγοράς» τις λένε «medium» (ή «quality») , έχουν μικρότερο κόστος μα δεν κάνουν καμία έκπτωση στις προδιαγραφές τους. Η ασφάλεια είναι βασικό ζητούμενο άλλωστε. Tα «quality brands» ελαστικών, σήμερα, πουλάνε περισσότερο και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που συμβαίνει αυτό.

ΟΚ, όλοι έχουμε ακούσει δημοφιλείς μάρκες ελαστικών όπως οι Goodyear, Bridgestone, Michelin. Μάρκες που συγκαταλέγονται στην κλειστή κατηγορία των «premium επιλογών» και οι οποίες φημίζονται για την ποιότητα κατασκευής και τα χαρακτηριστικά τους. Το μεγαλύτερο κόστος αγοράς τους (ως και 30%) συγκριτικά με τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς είναι το βασικό τους μειονέκτημα.
 
Η εξοικονόμηση στις μέρες μας είναι ένα ακόμη βασικό ζητούμενο (πέρα από το πρωταρχικό κριτήριο επιλογής ελαστικών, αυτό της ασφάλειας). Γι αυτό το λόγο σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού αναζητά επιλογές που κοστίζουν λιγότερο, αλλά διατηρούν σε υψηλά επίπεδα την αποτελεσματικότητά τους. Μιλάμε για τις medium μάρκες ελαστικών, γνωστές στον κόσμο των επαγγελματιών της αγοράς και ως quality brands των οποίων η ποιότητα παραμένει βασικό γνώρισμα. Πάμε να δούμε αναλυτικά τους λόγους που ανεβάζουν διαρκώς τα αγοραστικά τους μερίδια.

Κερδίζουν πόντους σε μερίδια αγοράς τα medium ελαστικά
  • Έχουν ως και 30% μικρότερο κόστος (από Premium μάρκες)
  • Διακρίνονται σε ελληνικά & διεθνή tests
  • Δεν υπολείπονται σε τεχνολογία κατασκευής (ποιότητα)
  • Οι εισαγωγικές των Premium έχουν στο portfolio & medium brands

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center