• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι άλλαξε στα SUV και πουλάνε σαν τρελά;

Γιατί τα SUV πουλάνε σαν τρελά;

Διαβάστηκε από 8419 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/6/2017

Τι άλλαξε στα SUV και πουλάνε σαν τρελά; Φταίνε οι τάσεις των καιρών ή μήπως έχουν αλλάξει στα σημεία σε τέτοιο βαθμό που έχουν γίνει πιο προσιτά από πότε; Εσείς τι λέτε, συμφωνείτε;

 
Σκέψου ένα SUV. Δυνατό, ροπάτο, ευρύχωρο και ψηλό. Σκέψου τώρα το ίδιο SUV σχεδόν με ότι σηματάκι θέλεις, premium ή όχι. Και τώρα σκέψου το SUV αυτό να καίει όσο ένα μικρό αυτοκίνητο, να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ενός μικρομεσαίου και να μην είναι 2.000 κυβικά. 

Και το καλύτερο; Δε μιλάμε για ένα SUV αλλά για τα περισσότερα, αν όχι όλα. Τα SUV σήμερα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά που ήξερες μερικά μόλις χρόνια πριν. Σαφώς είναι λιγότερο χωμάτινα, έχουν την τετρακίνηση στον προαιρετικό εξοπλισμό, και δεν είναι όσο ψηλά ήταν τα εκτός δρόμου οχήματα. 

Όταν όμως Mercedes και BMW λανσάρουν τα μοντέλα τους με 1.600άρηδες τούρμπο κινητήρες, ενώ η Audi είναι στα 1,4 με το Q3, η δυσκολία να «ανεβείς» κατηγορία δεν έχει να πια με την κατανάλωση και την εφορία, τομείς που παραδοσιακά «απασχολούσαν» την αγορά SUV. 

Σήμερα μπορείς να αγοράσεις το απόλυτο best seller της κατηγορίας με μοτέρ 1,2 λίτρων. Πότε άλλοτε υπήρχε τέτοια δυνατότητα; Μιλάμε για το νέο Nissan Qashqai με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα του ομίλου που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση από τον απερχόμενο 1.600άρη ατμοσφαιρικό. Στα ίδια κυβικά, πάλι, η Nissan προσφέρει το ντίζελ μοτέρ της που στέκεται στα επίπεδα απόδοσης του προηγούμενου δίλιτρου βενζινοκινητήρα. 

Την ίδια στιγμή η κατηγορία έχει κατεβεί τιμολογιακά σε επίπεδα μικρομεσαίου, χάρη και στο χαμηλότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης ελέω χαμηλού κυβισμού. Με τέτοια δεδομένα, λοιπόν, δεν είναι αυτή η «χρυσή» εποχή των SUV; Δεν είναι σήμερα η καλύτερη περίοδος για να αγοράσει κανείς το αυτοκίνητο που κατ εξοχήν ταιριάζει καλύτερα από κάθε άλλο στους ελληνικούς δρόμους; Τι λέτε;

 
  • nikos

    τα τελευταια χρονια οντως τα suv εχουν γινει της μοδας που ολο και πιο πολλοι αγοραζουν τελευταια.ας μην τα πολυλογω η κάθε κατηγορια αυτοκινητου θελει και την αναλογη χρηση.οπως ένα σουπερκαρ v6 3000cc και πανω δε το παιρνεις για να μετακινεισαι στο κεντρο της πολης αλλα για εθνικη οδο το ιδιο συμβαινει και με τα suv δεν είναι αμαξια για να κινεισαι στους στενους δρομους της πολης και μεσα στη κινηση,τα suv πρεπει να τα εχουν αυτοι οι οποιοι κινουνται τακτα σε επαρχιακο δικτυο κυριως σε βουνα σε χωματόδρομους σε δρομους με μη καλο οδόστρωμα.μονο εκει θα καταλάβεις τις αρετες ενός 4Χ4 υπερυψωμενου αυτοκινητου με το ρυθμιζομενο διαφορικο αναλογα με τις συνθηκες.τωρα η νεα μοδα suv με κινηση στους μπροστινούς τροχους μονο και όχι 4Χ4 είναι τελειως ακυρη γιατι ουσιαστικα παιρνεις ένα χατσμπακ υπερυψωμενο με μεγαλους τροχους.

      20
  • Giannis

    τα suv ειναι οτι πρεπει για τους Ελληνικους δρομους. ολο γουβες,χαντακια και διοδια ειναι. Εγω τις κουρσες τις εσπασα στις γουβες και εδω και 13 χρονια μονο τζιπ για το δρομο,ησυχαζεις μια για παντα. Ασε που τη γλυτωνεις και απο συγκρουση. το μονο που τους εχουν αλλαξει τα φωτα στη τιμη . η ελλαδα δυστυχως εχει μεινει στη νοοτροπια του φορου της βασσιλισης φρειδερικης οτι πρεπει το αυτοκινητο να το πληρωνεις 3 φορες πανω απο την ευρωπη ,ειναι ειδος πολιτελειας για τους κακομοιρηδες ελληνες. Γι αυτο και εχουν τοσο λυσσα στην ελλαδα για τα αυτοκινητα και την οδικη συμπεριφορα. Στην Αμερικη ειναι σαν μεσο καθημερινης αναγκης και η βενζινη 1 δολλαριο το γαλλονι 3,8 λιτρα.

      12
  • t@kis

    Εγώ πήρα SUV crossover, στην τιμή περίπου ενός μικρομεσαίου και είμαι υπερευχαριστημένος. Για την επαρχία είναι ότι πρέπει! Diesel (καιει ελάχιστα), δεν φοβάται τις λακούβες, είναι κουκλί, ροπάτο ανθεκτικό ψηλό. Δεν το πήρα για μόδα αλλά γιατί είναιν πρακτικό με μεγάλους χώρους σύγχρονο κλπ! Φυσικά και δεν πήρα 4*4, γιατί να πληρώσω πολύ περισσότερα για κάτι που θα το χρειαστώ σπάνια! Μου αρκεί που είναι ψηλό με μεγάλους χώρους και σε καλή τιμή και σίγουρα πιο ανθεκτικό από ένα μικρομεσαίο και πιό άνετο από ένα μικρό με τα ίδια κυβικά! 1500 diesel 110hp με ελάχιστα τέλη ελάχιστη βενζίνα και...σέρβισ στα 3 χρόνια!!!

      8
  • Ευθυμης

    Κάθεσαι ψηλά βλέπεις καλύτερα νιώθεις ότι το όχημα σου προσφέρει καλύτερη ασφάλεια μπαίνεις βγαίνεις πιο εύκολα οι χώροι σε σχέση με τα επιβατικα σχετικά καλύτεροι γυρίζεις και μετακινείσαι στο εσωτερικό καλύτερα Είναι κάποια πλεονεκτηματα Μετά ο άλλος έχει βαρεθεί τα επιβατικα τύπου κούρσας θέλει κάτι διαφορετικό Τζιπ που τα λένε οι περισσότεροι

      6
  • Νίκος

    Τα SUV που παρουσιάζουν αυξημένες πωλήσεις (όχι όλα, κυρίως τα προσθιοκίνητα) είναι αυτοκίνητα που κάνουν τα πάντα σε ικανοποιητικό βαθμό. Δηλαδή είναι ικανοποιητικά στην άσφαλτο και στην Ε.Ο., πηγαίνουν (χωρίς να βρίσκουν από κάτω) στο χώμα και σε κακοτράχαλους δρόμους αρκετά καλά, έχουν χώρους, τεχνολογίες και κάποιο κύρος σαφώς ανώτερο από αυτό της κατηγορίας C, το πλαίσιο της οποίας φορούν (γιατί αυτά έχουν κυρίως αυξήσει πωλήσεις), χωρίς να είναι πολύ ακριβότερα και γενικά κινούνται στη λογική του ένα για όλα... Εάν λάβουμε υπόψη μας και την οικονομική δυσχέρεια των καιρών...

      5
  • Sotiris

    Πρόσφατα παρήγγειλα SUV και το περιμένω σε 2 μήνες. Αυτόματο κιβώτιο, 4χ4, βενζίνη. Οι λόγοι: - Είναι ψηλότερη η θέση οδήγησης και έχεις καλύτερη ορατότητα - Οι κινητήρες έχουν γίνει μικροί αλλά αρκετά αποδοτικοί, (180 άλογα στα 1500-1600 κυβικά) με αποτέλεσμα να μπορείς πλέον να το αγοράσεις, χωρίς να σκέφτεσαι φόρο πολυτελείας κλπ - Οι βενζινοκινητήρες πλέον έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από τα προηγούμενα χρόνια, με αποτέλεσμα και ένα βενζινοκίνητο SUV με καλούτσικη κατανάλωση να είναι εύκολο να το πάρεις, μιας και το diesel σιγά σιγά θα πάψει να υπάρχει (βάθος 5ετίας) - Όλα πλέον τα SUV, έχουν υψηλά στάνταρντ ασφάλειας πρόσκρουσης, κάτι που σε συνδυασμό με το ύψος τους, τα κάνει ασφαλέστερα από τα χαμηλότερα αυτοκίνητα - Πλέον έχουν καλές επιδόσεις στην οδήγηση, καθώς οι ίδιοι κινητήρες που χρησιμοποιούνται για πιο σπορτίφ αυτοκίνητα εφαρμόζονται και στα SUV, κι όχι κάτι αρχαιολογίες με υψηλή ροπή. - Δεν υπάρχει πια η κλασσική τετρακίνηση που είχαν παλιά κάτι Suzuki, Subaru κλπ, που το αυτοκίνητο αν το έβγαζες στην άσφαλτο, έβγαινες να σπρώξεις μπας και επιταχύνει πιο γρήγορα. Η επιλεκτική τετρακίνηση (βασικά προσθιοκίνητα) στα περισσότερα μοντέλα σήμερα, τα έχει καταστήσει αρκετά ευέλικτα. - Είναι πλέον πολύ εμφανίσιμα και ελκυστικά μοντέλα. Καμία σχέση με τα τετραγωνισμένα SUV του παρελθόντος με τις άσχημες προσόψεις και τον απαρχαιωμένο εσωτερικό διάκοσμο. - Έχουν μεγάλους εσωτερικούς χώρους και χώρο αποσκευών και για οικογένειες έχουν καλύτερη χρήση. - Ένα SUV και ακόμη καλύτερα το SUV με την κατά συνθήκη τετρακίνηση, είναι ό,τι καλύτερο για να αντέξει στους απαράδεκτους ελληνικούς δρόμους, με τις λακκούβες, τα σαμαράκια χωρίς σήμανση, και κυρίως τη φθαρμένη άσφαλτο στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όπου με τη βροχή και χωρίς τετρακίνηση, με οποιοδήποτε ελαστικό, παίζεις κορώνα-γράμματα την οικογένειά σου. - Ειδικά και με την τετρακίνηση, δε έχεις όρια στο που θα πας. Χειμώνα, καλοκαίρι, βουνό, θάλασσα, όπου θέλεις και όποτε θέλεις. - Τέλος, και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν δώσει έμφαση στα SUV και φαίνεται, οπότε και η εξέλιξη αυτού του είδους των αυτοκινήτων είναι και μια μια εγγύηση καλής ποιότητας σε ο,τιδήποτε αγοράσεις. Πριν παραγγείλω SUV, είχα ένα hatchback 4x4 που με έκανε να αναθεωρήσω πολλά για την ασφάλεια των επιβατών με την τετρακίνηση. Πλέον με το SUV και την ψηλότερη θέση οδήγησης, αισθάνομαι ακόμα πιο ασφαλής και σε ένα πραγματικά ελκυστικό αυτοκίνητο, χωρίς να χάνω τίποτα σε σχέση με ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο, εκτός από ίσως, λίγο παραπάνω μπελά, όταν προσπαθώ να παρκάρω σε πολυσύχναστο δρόμο (για μένα το μοναδικό μειονέκτημα ενός SUV). Να περνάτε όλοι καλά.

      2
  • carlover

    Τα πλεονεκτήματα ότι κάθεσαι ψηλά, έχεις έυκολη πρόσβαση, μικρή κατανάλωση, μικρά τέλη και φόρους λόγω μικρών κυβικών, άνετους χώρους δεν μπορούν να συγκριθούν με οποιοδήποτε πλέον κοινό ΙΧ. Για αυτό το λόγο έχουν σαρώσει στις πωλήσεις.

      2
  • t@kis

    Εδώ θα ήθελα και πάλι να τονίσω ότι στο θέμα diesel ή βενζίνη το τι θα επικρατήσει θα το δούμε σε μια δεκαετία. Πάντως στα επαγγελματικά εδώ και χρόνια το diesel και το υγραέριο έχουν δώσε την θέση τους στην βενζίνη! Υπάρχου συμφέροντα, μόλις είδαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων σε κάποια κράτη ήταν diesel, άρχισαν τα όργανα! Τώρα το τι συμφέροντα παίζονται σε διυλυστήρια κλπ δεν μπορούμε να ξέρουμε! Ενα είναι σίγουρο ότι τα ηλεκτρικά και ...υβριδικά για την ελλάδα τουλάχιστον είναι ..πολύ μακριά Σκεφθείτε λίγο και τα πρατήρια τούς χιλιάδες υπαλλήλους που δουλεύουν στον τομέα της βενζίνης! Δεν θα επιτρέψουν εύκολα να φορτίζονται με ρευμα τα αυτοκίνητα! Γιατί θα χάσουν εκατομύρια άνθρωποι την δουλείά τους! Δεν μπορείς φίλε να φορτίζεις στο σπίτι σου το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο, πρέπει να επισκέφτεσαι συχνά το βενζινάδικο!!!!!!!

      1
  • t@kis

    Φίλε Σωτήρη ούτε στο παρκάρισμα θα έχεις θέμα, διαθέτει σίγουρα αισθητήρες (αν δεν έχει μπορείς εύκολα να βάλεις) εμένα έχει και κάμερα και το παρκάρισμα είναι παιγνιδάκι γιατί έχεις και καλύτερη ορατότητα! Το πρόβλημα παλιά με τα τζίπ ήταν η κατανάλωση και τα κυβικά (πολυέξοδα οχήματα) Σήμερα δεν υπάρχει τέτοιο θέμα εγώ πήρα diesel 1500 110hp Τέλη 88 ευρώ Κατανάλωση 3,6 εργοστασιακή, σε πραγματικές συνθήκες περίπου 4,5!

      1
  • Sotiris

    Μια απάντηση για διευκρίνηση. Το πρόβλημα στο πάρκινγκ είναι στον όγκο και όχι στο πώς παρκάρεις, διότι είναι αρκετά μακρύτερα και ψηλότερα από άλλα αυτοκίνητα που θα πάρκαραν ευκολότερα σε μικρό δρόμο ή και ακόμα κάτω από δέντρα πχ. Προσωπικά, προτίμησα βενζίνη, καθώς όπως προείπα, κάτι που οι αντιπροσωπείες δε λένε γενικά και προωθούν το diesel, το κοντινό μέλλον ανήκει και πάλι στη βενζίνη καθώς σε 4-5 χρόνια από τώρα οι κινητήρες diesel δε θα περνούν τις προδιαγραφές ρύπων και περιθώρια εξέλιξης δεν υπάρχουν. Το μέλλον είναι στα ηλεκτροκίνητα και υβριδικά γι αυτό όποιος σκέφτεται να κάνει αγορά σύντομα να σκεφτεί τι θα πάρει σοβαρά. Οι αντιπροσωπείες αν προσέξατε, δίνουν μεγάλες εκπτώσεις σε diesel βασικού κινητήρα και βασικού εξοπλισμού, κι αυτό γιατί προσπαθούν να διώξουν απεγνωσμένα τα εκτελωνισμένα, πριν τους βρει η αύξηση του φόρου για το diesel και οι μαζικές ανακοινώσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών για το σταμάτημα εξέλιξης diesel κινητήρων (η BMW το ανακοίνωσε ήδη). Εξάλλου οι βενζινοκινητήρες πλέον, στο μόνο που υστερούν είναι στη ροπή, καθώς η κατανάλωσή τους είναι αρκετά βελτιωμένη, και σε πολλές περιπτώσεις ισάξια με αυτή των diesel (Peugeot, Huyndai και αλλες εταιρείες).

     
  • Τασος Ορφανος

    Σαφως και ταιριαζουν,απλα δεν ταιριαζουν με την Ελληνικη οικονομια οχι μονο αυτα αλλα και τα υπολοιπα...

     
  • loukia

    ...τα suv επίσης προτιμούνται από κορίτσια, διότι έχουμε διαφορετική αντίληψη του χώρου... οπότε λόγο ύψους ταιριάζει σε πολλές, δεν είναι απόλυτο βέβαια, υπάρχουν και άλλα στην κάθεμία μας... Όπως επίσης και ότι ο πληθυσμός γερνάει, οπότε τα suv βολεύουν στο να κάθεσαι ψηλά, στο μπες βγες, οι χώροι είναι διαφορετικοί, κ.τ.λ.