Πως θα καταφέρουν τα ηλεκτρικά να είναι πιο όμορφα από ποτέ;

Γιατί τα ηλεκτρικά θα γίνουν πανέμορφα;

3.194 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2017)

Μήπως τα περίεργα σχήματα των υβριδικών και των διάφορων αυτόνομων μοντέλων σας έχουν φοβίσει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι σαν ψυγεία με ρόδες; Κάνετε λάθος.

Μήπως έχετε τη λάθος εντύπωση για το πως θα είναι τα αυτοκίνητα στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον; Μήπως τα περίεργα σχήματα των υβριδικών και των διάφορων αυτόνομων μοντέλων σας έχουν φοβίσει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι σαν ψυγεία με ρόδες; Κάνετε λάθος.
 
Αν η εικόνα του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου που σας έρχεται στο μυαλό είναι αυτή του μικρού στρογγυλού μοντέλου της Google, πιθανώς να έχετε τρομάξει πως ότι αλλάξει τον βενζινοκινητήρα του με ένα ηλεκτρικό μοτέρ θα μοιάζει με μπανιέρα με ρόδες.
 
Αν πάλι φοβάστε ότι σώνει και καλά τα «πράσινα» αυτοκίνητα πρέπει να μοιάζουν με το Prius ή παρόμοια υβριδικά και υδρογονοκίνητα μοντέλα, επίσης μπορείτε να ησυχάσετε. Το ηλεκτρικό μέλλον των αυτοκινήτων σημαίνει βασικά όμορφα αυτοκίνητα.
 
Πρέπει να θυμόμαστε όλοι ότι τα αυτοκίνητα πρωτίστως πουλάνε γιατί αρέσουν. Και αυτό το ξέρουν οι κατασκευαστές καλύτερα από όλους. ¶ρα το να σχεδιάζουν όμορφα αυτοκίνητα είναι προς το συμφέρον όλων. Και η ηλεκτροκίνηση τους λύνει τα χέρια.
 
Βλέπεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να ακολουθήσει καμία απολύτως διαδικασία συμβιβασμών, όπως κάνουν τα συμβατικά σήμερα. Δεδομένου ότι ο κινητήρας, που περιλαμβάνει και το κιβώτιο, μπορεί να τοποθετηθεί εμπρός, πίσω, στη μέση, ή όπου αλλού θέλει ο κατασκευαστής, το πράγμα γίνεται πολύ απλό.
 
Ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, εφόσον βρει χώρο για το μοτέρ και τις μπαταρίες, μπορεί να έχει ότι σχήμα θέλει. Το στοίχημα των κατασκευαστών αυτή τη στιγμή είναι να φτιάξουν μία και μόνο πλατφόρμα πάνω στην οποία θα «χτίζουν» ότι μοντέλο θέλουν. Μικρό, μεσαίο, σπορ, SUV, οτιδήποτε.
 
Την ίδια ελευθερία έχουν πλέον και στην ανάρτηση. Δεν υπάρχει ανάγκη για γόνατο McPherson μπροστά, αφού το μοτέρ είναι μικρότερο, ή μπορεί να μπει και αλλού. Μπορεί πλέον ο σχεδιαστής να αποφασίσει πόσο πρόβολο θέλει εμπρός ή πίσω, πόσο ψηλό ή χαμηλό καπό, πόσο μεταξόνιο και μετατρόχιο, ώστε να δώσει ακριβώς τις αναλογίες που θέλει στο αυτοκίνητο.
 
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα ανοίξουν την πόρτα σε περισσότερα μοντέλα, σαφώς με κοινά μέρη, αλλά τελείως διαφορετική σχεδίαση, από τον ίδιο κατασκευαστή. Η πρόταση της Honda στην έκθεση του Τόκυο, με το Sports EV, είναι ένα δείγμα το τι μπορεί να λανσάρει μία μάρκα σε ένα πάτωμα πάνω στο οποίο βασίζεται ολόκληρη η γκάμα της. Ένα σπορ αυτοκίνητο με τις αναλογίες που χρειάζεται να έχει.
 
Μήπως έχετε πάρει τα ηλεκτρικά με στραβό μάτι χωρίς λόγο; Μήπως να δείτε πόσες ευκαιρίες για ομορφότερα αυτοκίνητα δημιουργούνται; Ή θέλετε να επιμένετε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι ψυγεία σε τέσσερις τροχούς και τα απορρίπτετε; Τι λέτε;

Mercedes
moto