Γιατί τα μικρά δεν «ιδρώνουν» από τα SUV;

4.865 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2020)

Γιατί οι κατασκευαστές συνεχίζουν να επενδύουν στα μικρά, παρά την επιτυχία των SUV; Γιατί συνεχίζουν να εξελίσσουν τα μικρά τους παράλληλα με τα SUV τους;


Νομίζετε πως τα SUV θα κατακτήσουν τον κόσμο; Πως θα κλείσουν μάρκες, θα καταργήσουν μοντέλα, και θα εξαφανίσουν κατηγορίες; Μπορεί, όμως οι κατασκευαστές φαίνεται πως τα μικρά τα κρατάνε ψηλά στην ατζέντα τους! Γιατί;
 
Πόσοι από εσάς άφησαν την μικρή κατηγορία για ένα SUV; Παλιότερα, το πιθανότερο είναι οι περισσότεροι να κοιτούσαν ένα μικρομεσαίο, ή κάτι με περισσότερους χώρους. Όπως ένα MPV ή ένα station wagon. Μικρό πάντα. Όμως τώρα πήγαν σε ένα μικρό SUV.
 
Ναι, τα μικρά SUV είναι αυτή τη στιγμή ότι πιο καυτό υπάρχει στην αγορά, και το ένα μοντέλο λανσάρεται μετά το άλλο. Όμως με την πρώτη γενιά μικρών SUV να έχει κάνει ήδη τον κύκλο της, οι κατασκευαστές λένε ότι ξέρουν. Ξέρουν ότι από όσους έφυγαν από τα μικρομεσαία ή τα μεσαία για να πάρουν ένα SUV, δεν θα γυρίσουν σύντομα πίσω. Όσοι όμως δεν πήραν μικρό και πήραν SUV, είναι πολύ πιθανό να πάνε πίσω στη μικρή κατηγορία.
 
Βλέπεις το μικρό είναι «αχτύπητο». Είναι φθηνότερο από τα περισσότερα SUV στην αγορά. Με το χαμηλότερο βάρος του, στην πράξη θα καίει λιγότερο και θα ρυπαίνει λιγότερο. Που σημαίνει φθηνότερο στη χρήση. Είναι επίσης πιο εύκολο στο παρκάρισμα παρά τις κόμπακτ διαστάσεις των μικρών SUV, ενώ επιπλέον, κακά τα ψέματα, είναι πιο ενδιαφέρον στην οδήγηση στην μεταξύ τους σύγκριση.
 
Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ το «κίνημα» των SUV συνεχίζει, οι κατασκευαστές δίνουν τόση έμφαση στα μικρά τους. Δεν είναι τυχαίο πως με κάθε νέο μοντέλο που λανσάρεται, ο πήχης ανεβαίνει όλο και περισσότερο. Έβγαλε η Ford νέο Fiesta και το αυτοκίνητο στρίβει σαν σπορ μοντέλο. Η Renault άλλαξε το ένα καλύτερο Clio με το άλλο, η Peugeot έχει το καλύτερο μικρό της από το 205, ενώ το Corsa είναι σίγουρα το καλύτερο μικρό της Opel στην ιστορία της μάρκας. Και από κοντά ανανεώνουν γκάμες η Ηyundai και η Kia, το νέο Yaris που έρχεται λογικά θα παραμείνει μια κατηγορία από μόνο του, ενώ οι Γερμανοί αναμένεται να κάνουν την κίνησή τους με πολύ δυνατά μοντέλα στον όμιλο VW.
 
Ισχύει όμως η θεωρία των κατασκευαστών; Ισχύει το ότι όσοι άφησαν ένα μικρό για ένα SUV, είναι πιθανό να γυρίσουν πίσω στα μικρά; Εσείς τι λέτε; Κάνατε την αλλαγή και το μετανιώσατε; Το σκέφτεστε; Τι λέτε;

Toyota
moto