Aν βάλεις το Arteon δίπλα σε ένα Α5 Sportback, το πράγμα αρχίζει και δυσκολεύει για την Audi.

Γιατί το VW Arteon χαλάει τη μόστρα της Audi;

4.563 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2017)

Μήπως η VW τα βάζει με την μεγάλη αδελφή, την Audi και νικάει; Μήπως στην ενδοοικογενειακή κόντρα, το Arteon, το πολυτελέστερο μοντέλο της VW βάζει κάτω το A5 Sportback και κάνει μαθήματα στην premium μάρκα του ομίλου;

Όταν η VW λάνσαρε το Arteon, αυτό που φαινόταν να κάνει ήταν ουσιαστικά να αντικαθιστά το προηγούμενο CC, ή Passat CC, με ένα νέο μοντέλο. Φυσικά δεν περιμένει κανείς η VW να έχει βλέψεις απέναντι στο πισωκίνητο premium κατεστημένο, που τόσο λόγο σήματος, όσο και λόγο έμφασης στην οδική συμπεριφορά,  το Arteon μάλλον δεν ενδιαφέρεται να κυνηγήσει.
 
Υπάρχει εξάλλου αγορά για το πιο πολυτελές μοντέλο της μάρκας, αφού στην κατηγορία του «παίζει» η Volvo, όμως μάλλον πιο σημαντικά, παίζει και η Audi. Βλέπεις αν βάλεις το Arteon δίπλα σε ένα Α4, ή καλύτερα σε ένα Α5 Sportback, που έχει και το ίδιο βασικό σχήμα, το πράγμα αρχίζει και δυσκολεύει για την Audi.
 
To Arteon έχει κατά κοινή ομολογία την καλύτερη σχεδίαση ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Εντάξει, κανείς δεν θα πει άσχημο το Α5, όμως οι στυλιστικές λεπτομέρειες του VW το φέρνουν ένα κλικ παραπάνω. Δεν βοηθάει βλέπεις και η εμμονή της Audi στην εξελιχτική σχεδίαση, που έχει κάνει το Α5 πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει όχι μόνο από την υπόλοιπη γκάμα, αλλά και από τις προηγούμενες γενιές του.
 
Το Arteon φυσικά δεν μοιράζεται πολλά με το Α5. Μιλάμε για διαφορετικές πλατφόρμες, με το VW να πατάει στην MQB, με τον εγκάρσιο κινητήρα, ενώ το Α5 έχει τον κινητήρα διαμήκη. Και ενώ το Audi θα έλεγε κανείς ότι καταφέρνει καλύτερο “πάτημα” ή ποιότητα, λόγω σήματος, το Arteon μαρτυρά την άριστη δουλειά που έχει γίνει στην πλατφόρμα και ξεπερνά το Α5 και σε αυτόν τον τομέα.
 
Βοηθιέται και από το ελαφρύ μοτέρ κάτω από το καπό στις εκδόσεις ντίζελ, ενώ το  Α5  μάλλον θέλει το V6 για να ζωντανέψει, που το κάνει όμως βαρύ μπροστά και αδρανές στις στροφές. Στον τομέα του μοτέρ, το VW έχει στη γκάμα του και το ισχυρότερο δίλιτρο ντίζελ της αγοράς, κάτι που  η Audi δεν διαθέτει.
 
Το Arteon τέλος έχει καλύτερους χώρους, μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και χαμηλότερη τιμή. Εντάξει, το Audi κρατάει καλύτερη τιμή μεταπώλησης, όμως τελικά αυτό που μένει είναι πως η VW μάλλον έχει βάλει τα γυαλιά στην Audi, και αυτό είναι δύσκολο τα το καταπιεί η premium μάρκα του ομίλου.
 
Εσείς όμως τελικά ποιό θα πέρνατε; Το Arteon ή το A5 Sportback; Μήπως το Α4; Ή το Passat; Και αν βάλουμε και την Skoda στην συζήτηση, μήπως το Suberb; Τι λέτε;

NEO TRANSPORTER
test center