Το Ford Focus χαρακτηρίζεται από τις άμεσες αντιδράσεις του πλαισίου του.

Το Ford Focus χαρακτηρίζεται από τις άμεσες αντιδράσεις του πλαισίου του.

Οδική συμπεριφορά-Ανεση: Focus για χαρακτήρα, Α160 για άνεση

52.940 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2015)

Το Ford Focus είναι το πιο οδηγοκεντρικό. Οι βελτιώσεις σε πλαίσιο, τιμόνι και αναρτήσεις της ανανεωμένης έκδοσή του έχουν τονίσει την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει σε συνδυασμό με την άνεση. Φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ διαθέτει κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι που παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση. 

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, οδηγός και επιβάτες θα εκτιμήσουν την καλή ποιότητα κύλισης και την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, αφού καταφέρνει και απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Σίγουρα δεν τις «σιδερώνει» όπως τα μεγαλύτερα μοντέλα με σήμα το αστέρι, όμως βρίσκεται κοντά στην κορυφή. Από την άλλη, όταν την πιέσεις, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και η ελαφριά υποστροφική τάση διορθώνεται άμεσα και ανεπαίσθητα από το ESP, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και έχει σαφή αίσθηση. Και ολοκληρώνοντας, στις υψηλές ταχύτητες η A160 CDI είναι σταθερή και προπαντός ήσυχη χάρη τόσο στην καλή μόνωση, όσο και στην αεροδυναμική της.

Το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του εκμεταλλευόμενο στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το στάνταρ ESP. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, χάρης και στα στάνταρ hi-tech συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην άνεση. Την αίσθηση αυτή ενισχύει και το τιμόνι, που δεν προβληματίζει με την αίσθησή του ακόμη και αν ζητήσεις το κάτι παραπάνω. Από την άλλη τα φρένα ικανοποιούν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto