To εμπρός μέρος έχει μείνει αναλλοίωτο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To εμπρός μέρος έχει μείνει αναλλοίωτο.

H Corolla Cross σε pick-up

20.000 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2020)

Γνωρίσαμε την Corolla ως ένα μικρομεσαίο αλλά τώρα η Toyota αποκάλυψε και την SUV έκδοσή της. Γιατί λοιπόν να μην δούμε και ένα νέο pick-up βασισμένο στο ιστορικό μοντέλο;


Το pick-up υιοθετεί το σχήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων αν και είναι τώρα σαφώς πιο μικρά.

Το pick-up υιοθετεί το σχήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων αν και είναι τώρα σαφώς πιο μικρά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


H Τοyota, όπως και οι περισσότερες εταιρείες αυτή την στιγμή, επεκτείνει την SUV γκάμα της για να ακολουθήσει τις τάσεις της αγοράς. Αντί όμως να λανσάρει νέα ονόματα, τα οποία είναι λογικό να είναι άγνωστα στο ευρύ κοινό, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να ονομάσουν τα νέα SUV που ετοίμασαν Yaris και Corolla Cross, ώστε να παραπέμπουν στα ήδη πολύ δημοφιλή μοντέλα τους.

Οι σχεδιαστές του ανεξάρτητου οίκου KDesign από την πλευρά τους αποφάσισαν να παρουσιάσουν την πρότασή τους για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια Corolla σε έκδοση pick-up. Tο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου έχει μείνει αναλλοίωτο αλλά από εκεί και πέρα, το μοντέλο λαμβάνει περισσότερα πλαστικά προστατευτικά και πιο έντονες ράγες στην οροφή ενώ όπως είναι φυσικό, η σχεδίαση στο πίσω μέρος έχει διαφοροποιηθεί ριζικά μιας και τώρα, βλέπουμε μια μικρή καρότσα να έχει τοποθετηθεί ακριβώς πίσω από τις θέσεις της πίσω καμπίνας. Το pick-up υιοθετεί το σχήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων αν και είναι τώρα σαφώς πιο μικρά ενώ είναι λογικό, οι σχεδιαστές να έχουν δώσει στο μοντέλο και διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα.

Όσον αφορά στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Corolla Cross κυκλοφόρησε στην Ταϊλάνδη με δύο επιλογές που ίσως θα μπορούσαν να προσφερθούν και σε στο pick-up. Η πρώτη είναι ένας βενζινοκινητήρας 1,8 λίτρων που προσφέρει 140 ίππους και 175 Nm ροπής συνδυασμένος με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Η δεύτερη επιλογή είναι ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό 2ZR-FXE 1,8 λίτρων κινητήρα βενζίνης των 98 ίππων και 142 Nm ροπής με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που συμβάλει με 72 ίππους και 163 Nm ροπής.

Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να κατασκευάσει η Τοyota έναν τέτοιο «αγρότη»; Ελάχιστες. Ο λόγος είναι ότι στην Ευρώπη κυριαρχεί το Hilux ενώ στην αγορά των ΗΠΑ, όπου τα pick-up σημειώνουν σημαντικές πωλήσεις, η μάρκα διατηρεί ήδη μια ευρεία γκάμα από επαγγελματικά για κάθε απαίτηση.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green