• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Ευρώπη έχει 290 εργοστάσια - Η Ελλάδα κανένα

5.028 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

Στην Ελλάδα δεν βρίσκεται ούτε ένα από τα 290 εργοστάσια που είναι διασκορπισμένα σε όλη την Γηραιά Ήπειρο, αλλά χώρες όπως η Πορτογαλία, η Τσεχία και η Ουγγαρία έχουν πάνω από 5... η καθεμιά!

Η ζήτηση για νέα αυτοκίνητα συνεχώς αυξάνεται τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη και για αυτόν τον λόγο, οι εταιρείες ανοίγουν ολοένα και περισσότερα εργοστάσια. Ενώ όμως οι εταιρείες ψάχνουν διαρκώς νέες τοποθεσίες για να φτιάξουν νέες εγκαταστάσεις, τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δείχνουν ξεκάθαρα πως κάποιες χώρες είναι χαμηλά στις προτιμήσεις τους και κάποιες άλλες, αντίθετα, τραβούν τις περισσότερες επενδύσεις.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η Ευρώπη έχει 290 εργοστάσια αλλά η Ελλάδα δεν έχει κανένα
Τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων αναφέρουν πως στην Ευρώπη υπάρχουν αυτή την στιγμή 290 εργοστάσια αυτοκινήτων, την ώρα που η Ελλάδα δεν έχει ούτε ένα. Ψάχνοντας πιο αναλυτικά τους αριθμούς, βλέπουμε πως τα 185 εργοστάσια από τα 290 εργοστάσια βρίσκονται σε 17 από τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι που συνεπάγεται πως οι υπόλοιπες 10 χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) δεν έχουν, όπως προαναφέραμε, ούτε ένα εργοστάσιο.

Με την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων καταπιάνονται 135 μονάδες, ενώ 37 κατασκευάζουν ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (vans), 54 βαρέα οχήματα (φορτηγά), 58 λεωφορεία και 71 κινητήρες.

Η Τουρκία έχει 17 εργοστάσια και είναι πρώτη στα επαγγελματικά
Πρώτη όπως ίσως φανταζόσασταν στην κατάταξη είναι η Γερμανία με 41 εργοστάσια, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (30), την Ιταλία (22) και την Πολωνία (16). Εκτός Ε.Ε., οι μεγαλύτερες δυνάμεις είναι η Ρωσία με 34 εργοστάσια, ακολουθούμενη από το Ην. Βασίλειο (30). Στην τρίτη θέση εκτός Ε.Ε. και συνολικά ψηλά στη Γηραιά Ήπειρο βρίσκεται η Τουρκία με 17 εργοστάσια, με τη γείτονα χώρα να είναι μάλιστα η ηγέτιδα δύναμη στα επαγγελματικά οχήματα όλων των κατηγοριών