2 φωτογραφίες »

Για να είμαστε ακριβείς να σημειωθεί πως δεν πρόκειται για μία μονάδα από την αρχική παραγωγή του ιταλικού μοντέλου, αλλά για μία 512 TR.

Η Ferrari που πάει κόντρα στο όνομά της (+vid)

3.526 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2020)

Μια ξεχωριστή πράσινη Ferrari Testarossa, έρχεται σε αντίθεση με το όνομά της, αλλά δεν απαρνείται την καταγωγής της!


Έχουμε συνηθίσει τις Ferrari να έχουν κόκκινη απόχρωση, με το εν λόγω χρώμα να έχει εμπνεύσει και κάποια από τα ονόματα της ιταλικής εταιρείας όπως για παράδειγμα το Testarossa (κοκκινοκέφαλη σε ελεύθερη μετάφραση). Αν λοιπόν μια Ferrari Testarossa δεν είναι κόκκινη, εξακολουθεί να λέγεται Testarossa; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η Ferrari Testarossa που βλέπουμε στην εικόνα και στο βίντεο θα ήταν προτιμότερο να ονομαστεί Testa-verde (verde = πράσινο στα ιταλικά) λόγω του πράσινου χρώματος που φέρει στο εξωτερικό της.
 
Αν και το κόκκινο το λευκό και το ασημένιο ήταν τα πιο δημοφιλή χρώματα της Ferrari στη δεκαετία του `80 και του `90, όπως και το κίτρινο και μαύρο, υπήρχαν και εκείνοι που ήθελαν να κάνουν τη διαφορά. Ένας από αυτούς θα ήταν και αυτός που αγόρασε τη αυτή τη Ferrari Testarossa.
 
Για να είμαστε ακριβείς να σημειωθεί πως δεν πρόκειται για μία μονάδα από την αρχική παραγωγή του ιταλικού μοντέλου, αλλά για μία 512 TR, έκδοση που ήρθε αργότερα (1992-1996) μαζί με την F512 M αποτελώντας τις αναθεωρημένες εκδόσεις της Testarossa. Ωστόσο δεν παύει να μιλάμε για μία Testarossa για αυτό υπάρχει και το «TR» στην ονομασία.
 
Λίγα είναι γνωστά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της ιταλικής μάρκας, ξέρουμε πως πέρασε αρκετό καιρό στην Ιαπωνία, όπου προσφέρθηκε προς πώληση από έναν έμπορο με έδρα το Τόκιο, που ειδικεύεται στα πολυτελή αυτοκίνητα.
 
Αν και χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα 4,9 λίτρων της προηγούμενης Testarossa, λόγω κάποιων βελτιώσεων όπως οι μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, η αναθεωρημένη εξάτμιση και το σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Bosch, το νέο μοντέλο είχε 43 επιπλέον ίππους, φτάνοντας συνολικά τα 428 άλογα. ¶λλες τεχνολογικές βελτιώσεις περιελάμβαναν ένα νέο συμπλέκτη, ενώ καλύτερος έγινε και ο χειρισμός μετά την επανατοποθέτηση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, δίνοντας στο αυτοκίνητο καλύτερο κέντρο βάρους!
 
Testarossa ή… Testaverde αυτή η Ferrari δεν θα σταματήσει ποτέ να τραβά τα βλέμματα των ανθρώπων όπως του φίλου στο βίντεο. Εσείς τι λέτε;

NEO PROACE
skoda