Να βάλει και πάλι μπρος τις μηχανές στα εργοστάσια της στη Γαλλία θέλει η PSA.

Η PSA σχεδιάζει επανεκκίνηση των εργοστασίων

1.479 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2020)

Να βάλει και πάλι μπρος τις μηχανές στα εργοστάσια της στη Γαλλία θέλει η PSA, κίνηση η οποία σε πρώτη φάση βρίσκει απέναντί της μερίδα των εργαζομένων.

Ο γαλλικός όμιλος κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών αποφάσισε να επανεκκινήσει την παραγωγή της στο εργοστάσιο της πόλης Valenciennes, αλλά και σε αυτό στο Douvrin, ζητώντας μάλιστα από το εργατικό δυναμικό των δύο εργοστασίων εθελοντές που θα βάλουν και πάλι μπρος τις μηχανές.
 
Ωστόσο όπως φάνηκε τα συνδικάτα των εργαζομένων δεν πιστεύουν πως κάτι τέτοιο είναι φρόνιμο να γίνει, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η πανδημία δεν έχει ακόμα απομακρυνθεί. Αυτό ήταν και το βασικό στοιχείο που χαρακτήρισε τις δηλώσεις τόσο του Sebastien Leroy, μέλος του σωματείου CFTC στο εργοστάσιο της Valenciennes, όσο και του Jean-Pierre Mercier, μέλος της ένωσης CGT.
 
Από τη μεριά της η PSA έχει ήδη προβεί σε ανακοινώσεις πως έχει θεσπίσει ένα χρονοδιάγραμμα για την «σταδιακή και ασφαλή επανεκκίνηση» των βιομηχανικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων των μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.
 
«Δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο την υγεία των εργαζομένων μας, έτσι ώστε η βιομηχανική επανεκκίνηση που είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση του μέλλοντος της εταιρείας να γίνει υπό άριστες συνθήκες», δήλωσε ο CEO της PSA Carlos Tavares την περασμένη Παρασκευή.
 
Μάλιστα λέγεται πως ο όμιλος θα λαμβάνει τις θερμοκρασίες σώματος των εργαζομένων, θα παρέχει μάσκες προσώπου και θα εξασφαλίζει επαρκή απόσταση σε κάθε χώρο εργασίας. Επίσης θα απολυμάνει τα εργαλεία και τις επιφάνειες εργασίας κάθε 60 λεπτά, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να περιμένουν τρεις ώρες πριν αγγίξουν ένα εξάρτημα το οποίο έχει χειριστεί άλλος εργαζόμενος και τα διαλείμματα θα επιμηκυνθούν κατά πέντε λεπτά για το πλύσιμο των χεριών. Η εταιρεία θα διπλασιάσει επίσης τον αριθμό των λεωφορείων για να εξασφαλίσει καλύτερη απόσταση μεταξύ των επιβατών κατά τη μετακίνησή τους στα εργοστάσια.
 
Η PSA θα εφαρμόσει αυτά τα μέτρα όχι μόνο στις μονάδες συναρμολόγησης αλλά και σε χώρους πωλήσεων και διοικητικούς χώρους. Πλέον μένει να φανεί ποια ακριβώς θα είναι η εξέλιξη του θέματος.

FORD E-TRANSIT
OPEL