Χρειάστηκε να περάσουν περίπου 9 μήνες για να παραδεχθεί η SSC και επίσημα πως το Tuatara δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τα 300μίλια/ώρα.
Η SSC Βόρειας Αμερικής παραδέχτηκε επίσημα πως το Tuatara, το υπέρ-αυτοκίνητό της, δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο της προσπάθειάς του να φτάσει τα 331 μίλια (532,7 χλμ./ώρα) που ισχυριζόταν η φίρμα, τον Οκτώβριο του 2020. Η SSC πάντως ανακοίνωσε δεν το βάζει κάτω και πως η προσπάθειά της να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα συνεχίζεται.
Το ποστ που έκανε η φίρμα στον λογαριασμό της στο Instagram αναφέρει: «Έχουμε δει τις ερωτήσεις σας εδώ και μήνες και κατανοούμε την απογοήτευσή σας. Εάν δεν έχει καταστεί σαφές ακόμη, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε επισήμως ότι δεν καταφέραμε να φτάσουμε τα 331 μίλια/ώρα ή ακόμη και 301 μίλια/ώρα τον Οκτώβριο του 2020. Πραγματικά απογοητευτήκαμε όταν μάθαμε ότι δεν τα καταφέραμε, ωστόσο και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να σπάσουμε το φράγμα των 300 μιλίων/ώρα με διαφάνεια, επίσημα και χωρίς αμφιβολία».
Θυμίζουμε πως η SSC ισχυριζόταν πως το Tuatara κατάφερε να πετύχει μέση ταχύτητα 316,11 μιλίων/ώρα (508,7χλμ./ώρα) τον Οκτώβριο του 2020, παρά το γεγονός πως το video που έδωσε στην δημοσιότητα ήταν ανακριβές. Η εταιρεία τότε ισχυρίστηκε πως η εταιρεία Dewetron που ανέλαβε την μέτρηση επιβεβαιώνει το αποτέλεσμα, ωστόσο η Dewetron το αρνήθηκε. Συνέχεια του άρθρου >>>
Τον Δεκέμβριο του 2020, η SSC προσπάθησε για δεύτερη φορά να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα, ωστόσο λόγω προβλημάτων με την υπερθέρμανση του κινητήρα, το Tuatara δεν μπόρεσε να ξεπεράσει ούτε τα 251,2 μίλια/ώρα (404χλμ./ώρα). Τελικά, τον Ιανουάριο του 2021, το Tuatara κατάφερε να γίνει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο καταφέρνοντας να κινηθεί με μέση ωριαία ταχύτητα 282,9 μιλίων/ώρα (455,3χλμ./ώρα), ωστόσο δεν πλησίασε σε καμία περίπτωση τα 300 μίλια/ώρα που είχε ως μεγάλο στόχο.
Η SSC θα προσπαθήσει ξανά αλλά μαθαίνουμε πως έχει ως στόχο να πραγματοποιήσει ρεκόρ και στην πίστα του Nurburgring όταν έρθουν οι νέες εκδόσεις Striker και Aggressor του μοντέλου.