
Όταν η ζήτηση πέφτει, η καινοτομία «ξυπνά». Και η Tesla αποφάσισε να μετατραπεί… σε Rent-a-Car.
Οι ενοικιάσεις διαρκούν από 3 έως 7 ημέρες.
Η Tesla προσφέρει πίστωση $250 αν αγοράσουν αυτοκίνητο μέσα σε μία εβδομάδα.
Όταν ο Hertz «έφαγε το πακέτο».
Ο Elon πυροβολεί εδώ και καιρό τα πόδια του
Όταν η ζήτηση πέφτει, η καινοτομία «ξυπνά». Και η Tesla αποφάσισε να μετατραπεί… σε Rent-a-Car
Η άλλοτε «απόλυτη» δύναμη στην αγορά των ηλεκτρικών, η Tesla, περνά δύσκολες μέρες στις ΗΠΑ – και όχι μόνο. Μετά το τέλος της κρατικής επιδότησης των 7.500 δολαρίων, οι πωλήσεις της εταιρείας κατέρρευσαν, και τα απούλητα αυτοκίνητα άρχισαν να μαζεύονται στα καταστήματα. Η λύση; Ένα νέο πρόγραμμα βραχυχρόνιας ενοικίασης απευθείας από τα Tesla Stores.
Οι ενοικιάσεις διαρκούν από 3 έως 7 ημέρες
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα , το πρόγραμμα ήδη «τρέχει» σε Σαν Ντιέγκο και Κόστα Μέσα (Καλιφόρνια), με σχέδια να επεκταθεί σύντομα σε περισσότερες πόλεις. Οι ενοικιάσεις διαρκούν από 3 έως 7 ημέρες, με τιμές που ξεκινούν από 60 δολάρια/ημέρα για Model 3 ή Y, 90 δολάρια για Model S και X, και 75 δολάρια για το Cybertruck. Και για να γίνει το «δέλεαρ» πιο Tesla-style, η φόρτιση Supercharging είναι δωρεάν, ενώ κάθε αυτοκίνητο διαθέτει και το περιβόητο Full Self-Driving (Supervised).

Οι ενοικιάσεις διαρκούν από 3 έως 7 ημέρες, με τιμές που ξεκινούν από 60 δολάρια/ημέρα για Model 3 ή Y, 90 δολάρια για Model S και X, και 75 δολάρια για το Cybertruck.
Η Tesla προσφέρει πίστωση $250 αν αγοράσουν αυτοκίνητο μέσα σε μία εβδομάδα
Η Tesla προσφέρει στους πελάτες της ενοικίασης πίστωση $250 αν αποφασίσουν να αγοράσουν αυτοκίνητο μέσα σε μία εβδομάδα από τη λήξη της ενοικίασης. Προφανώς, δεν συγκρίνεται με το πρώην bonus των $7.500, αλλά δείχνει ότι ο Elon Musk ψάχνει κάθε τρόπο να κρατήσει τη ροή ρευστού ζωντανή — ή τουλάχιστον να ξεφορτωθεί τα αδιάθετα αυτοκίνητα από τις μάντρες του.
Όταν ο Hertz «έφαγε το πακέτο»
Το concept δεν είναι πρωτόγνωρο: η Hertz είχε επενδύσει μαζικά σε Tesla πριν λίγα χρόνια, μόνο για να το μετανιώσει. Οι συνεχείς βλάβες, τα ακριβά service και η τεράστια πτώση μεταπωλητικής αξίας (μετά τις εκπτώσεις της ίδιας της Tesla) οδήγησαν τη Hertz να ξεφορτωθεί τον στόλο της, πουλώντας τα Tesla της όσο όσο. Τουλάχιστον τώρα, η εταιρεία του Musk κρατάει “in-house” τα προβλήματα, άρα τα παράπονα μένουν εντός οικογένειας.
Συνέχεια του άρθρου >>>
