H Yenko/SC Stage II Camaro συνεχίζει να επωφελείται από μια σειρά από συστήματα που έχει πάνω της η Camaro SS 1LE.

H απόδοση του κινητήρα φτάνει τα 1.014 άλογα και τα 1.186 Νm ροπής.

Με 1.014 άλογα η Yenko/SC Camaro

5.112 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2019)

Αυτές είναι οι αναβαθμίσεις που έδωσαν την δυνατότητα στην Camaro να φτάσει τα 1.014 άλογα.


Mπορεί το μέλλον της Camaro στην γκάμα της Chevrolet να είναι αβέβαιο, ωστόσο αυτό το γεγονός δεν εμπόδισε τον οίκο Specialty Vehicle Engineering να παρουσιάσει την Yenko/SC Stage II Camaro.

Το αυτοκίνητο βασίζεται είτε στην Camaro 1SS είτε στην 2SS με το πακέτο 1LE και έχει κάτω από το καπό τον V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων με μικρές τροποποιήσεις ώστε να καταστεί δυνατή η αύξηση της χωρητικότητας του μέχρι τα 6,8 λίτρα. Το μοτέρ έχει εξοπλιστεί ακόμα με σφυρήλατα πιστόνια από αλουμίνιο, επίσης σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα, αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ειδικό πρόγραμμα στον εγκέφαλο και κομπρέσορα υψηλών επιδόσεων. Χάρη σε όλα τα παραπάνω, η απόδοση του κινητήρα φτάνει τα 1.014 άλογα και τα 1.186 Νm ροπής ενώ έχει γίνει γνωστό πως το μοτέρ συνεργάζεται με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

H Yenko/SC Stage II Camaro συνεχίζει να επωφελείται από μια σειρά από συστήματα που έχει πάνω της η Camaro SS 1LE όπως: Magnetic Ride Control, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ανάρτηση υψηλών επιδόσεων, πολύ αποδοτικό σύστημα ψύξης για τα λάδια του μοτέρ, το κιβώτιο και το διαφορικό κ.α. Το αυτοκίνητο έχει ακόμα Yenko δαγκάνες φρένων και 20άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά PS4S.

Οι αλλαγές στην καμπίνα είναι μικρές και περιλαμβάνουν εμβλήματα και πατάκια του οίκου, νέα προσκέφαλα, “Yenko/SC” γραφήματα κ.α. Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 50 αυτοκίνητα.

Mercedes
moto