• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιοι κατασκευαστές βγάζουν πια ατμοσφαιρικούς κινητήρες;

Η ατμόσφαιρα πέθανε!

Διαβάστηκε από 16064 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2019
 

Επιμένετε ακόμα ατμοσφαιρικά; Τι αυτοκίνητο θα βρείτε τώρα χωρίς τούρμπο;

Μήπως είστε οι μόνοι πλέον χωρίς τούρμπο; Nissan, Honda, Toyota, μετά από χρόνια με ατμοσφαιρικά, έχουν μπει για τα καλά στο τούρμπο. Τώρα, τι λέτε; Μήπως άδικα επιμένατε; Μήπως άδικα μείνατε εκτός της τεχνολογίας που όλες οι μάρκες πλέον χρησιμοποιούν;

Για τους πλέον σκληροπυρηνικούς της ατμόσφαιρας, η αγορά ενός τούρμπο ήταν από «λάθος» ως και «αμαρτία». Και έτσι όσο κάποιες μάρκες έμεναν εκτός χορού και συνέχιζαν με ατμοσφαιρικά μοτέρ όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές είχαν το τούρμπο σε κάθε κινητήρα τους, κάποιοι έβρισκαν δικαιολογία να επιμένουν. Να επιμένουν ότι το τούρμπο είναι λάθος, σπάει, χαλάει, καίει, και γενικά δεν συγκρίνεται με το ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Τώρα; Από τους τελευταίους κατασκευαστές που επέμειναν με ατμοσφαιρικά ήταν οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες. Η Hyundai και η Kia έχουν πλέον αντικαταστήσει όλη τους τη γκάμα με τούρμπο μοτέρ, με κάποια από αυτά ήδη στη δεύτερη γενιά τους. Η Honda άλλαξε όλα της τα μοτέρ με ένα 1.000άρι και ένα 1.500άρι τούρμπο και κράτησε μόλις ένα ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρων στη γκάμα της. Ακόμη και το δίλιτρο του Type-R είναι πλέον τούρμπο.

Η Toyota εξάντλησε κάθε πτυχή της βελτίωσης του ατμοσφαιρικού μοτέρ πριν φέρει το τούρμπο. Τουλάχιστον τρεις γενιές μοτέρ μικρού και μεσαίου κυβισμού είδαν συνεχείς εξελίξεις στη μείωση τριβών, αναρρόφησης, και γενικά την αύξηση της αποδοτικότητας. Το τούρμπο ήρθε στο τέλος να επιστεγάσει όλες αυτές τις τεχνολογίες.

Η Toyota φυσικά δεν αντικατέστησε όλη τη γκάμα των κινητήρων της με τούρμπο. Έχει και τρία ατμοσφαιρικά, 1.5, 1.8 και 2.0 λίτρων, όμως αυτά συνδυάζονται κυρίως με τα υβριδικά συστήματα της μάρκας, με μόνη εξαίρεση τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό του Yaris.

Ποιος μένει; Μένουν μόνο κάτι χιλιάρια ατμοσφαιρικά που εξοπλίζουν μοντέλα της μίνι κατηγορίας και 1-2 ακόμα περιπτώσεις μικρότερων κατασκευαστών που διατηρούν έναν μικρο ατμοσφαιρικό κινητήρα για τα μικρά τους μοντέλα.

Εσείς ποια μάρκα θα κοιτάξετε τώρα για να αγοράσετε ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο; Και τελικά υπάρχει λόγος να επιμένετε ακόμη μακριά από το τούρμπο; Ή μήπως είναι πλέον η ώρα να κόψετε τις εμμονές και να αποκτήσετε το πρώτο τούρμπο αυτοκίνητό σας;

Και τελικά άξιζε τον κόπο η αναμονή; Η επιμονή; Δικαιωθήκατε ή απογοητευθήκατε από τη στάση των κατασκευαστών; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »