• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιοι κατασκευαστές βγάζουν πια ατμοσφαιρικούς κινητήρες;

Η ατμόσφαιρα πέθανε!

Διαβάστηκε από 15917 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2019
 

Επιμένετε ακόμα ατμοσφαιρικά; Τι αυτοκίνητο θα βρείτε τώρα χωρίς τούρμπο;

Μήπως είστε οι μόνοι πλέον χωρίς τούρμπο; Nissan, Honda, Toyota, μετά από χρόνια με ατμοσφαιρικά, έχουν μπει για τα καλά στο τούρμπο. Τώρα, τι λέτε; Μήπως άδικα επιμένατε; Μήπως άδικα μείνατε εκτός της τεχνολογίας που όλες οι μάρκες πλέον χρησιμοποιούν;

Για τους πλέον σκληροπυρηνικούς της ατμόσφαιρας, η αγορά ενός τούρμπο ήταν από «λάθος» ως και «αμαρτία». Και έτσι όσο κάποιες μάρκες έμεναν εκτός χορού και συνέχιζαν με ατμοσφαιρικά μοτέρ όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές είχαν το τούρμπο σε κάθε κινητήρα τους, κάποιοι έβρισκαν δικαιολογία να επιμένουν. Να επιμένουν ότι το τούρμπο είναι λάθος, σπάει, χαλάει, καίει, και γενικά δεν συγκρίνεται με το ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Τώρα; Από τους τελευταίους κατασκευαστές που επέμειναν με ατμοσφαιρικά ήταν οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες. Η Hyundai και η Kia έχουν πλέον αντικαταστήσει όλη τους τη γκάμα με τούρμπο μοτέρ, με κάποια από αυτά ήδη στη δεύτερη γενιά τους. Η Honda άλλαξε όλα της τα μοτέρ με ένα 1.000άρι και ένα 1.500άρι τούρμπο και κράτησε μόλις ένα ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρων στη γκάμα της. Ακόμη και το δίλιτρο του Type-R είναι πλέον τούρμπο.

Η Toyota εξάντλησε κάθε πτυχή της βελτίωσης του ατμοσφαιρικού μοτέρ πριν φέρει το τούρμπο. Τουλάχιστον τρεις γενιές μοτέρ μικρού και μεσαίου κυβισμού είδαν συνεχείς εξελίξεις στη μείωση τριβών, αναρρόφησης, και γενικά την αύξηση της αποδοτικότητας. Το τούρμπο ήρθε στο τέλος να επιστεγάσει όλες αυτές τις τεχνολογίες.

Η Toyota φυσικά δεν αντικατέστησε όλη τη γκάμα των κινητήρων της με τούρμπο. Έχει και τρία ατμοσφαιρικά, 1.5, 1.8 και 2.0 λίτρων, όμως αυτά συνδυάζονται κυρίως με τα υβριδικά συστήματα της μάρκας, με μόνη εξαίρεση τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό του Yaris.

Ποιος μένει; Μένουν μόνο κάτι χιλιάρια ατμοσφαιρικά που εξοπλίζουν μοντέλα της μίνι κατηγορίας και 1-2 ακόμα περιπτώσεις μικρότερων κατασκευαστών που διατηρούν έναν μικρο ατμοσφαιρικό κινητήρα για τα μικρά τους μοντέλα.

Εσείς ποια μάρκα θα κοιτάξετε τώρα για να αγοράσετε ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο; Και τελικά υπάρχει λόγος να επιμένετε ακόμη μακριά από το τούρμπο; Ή μήπως είναι πλέον η ώρα να κόψετε τις εμμονές και να αποκτήσετε το πρώτο τούρμπο αυτοκίνητό σας;

Και τελικά άξιζε τον κόπο η αναμονή; Η επιμονή; Δικαιωθήκατε ή απογοητευθήκατε από τη στάση των κατασκευαστών; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Εσύ τι ξέρεις για την υπερσυμπίεση;

Τι αμορτισέρ να βάλω;

Βάλε LPG «χωρίς» λεφτά!

Πως θα αγοράσεις καινούρια ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Το Audi Q7 facelift;

Δοκιμή: Νέο Kia ProCeed

Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Δοκιμή: Νέο Kia ProCeed

Νέο Kia Stinger GTS

Ford Fiesta Vignale VS Audi A1 Sportback

Nέο Subaru Outback

Τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία: Αστείο ή πραγματικότητα;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MERCEDES: Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

OPEL: 120 χρόνια με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »