Στο Focus 3 φορέθηκε ο «πατέρας» του downsizing, ο 1,0 Ecoboost
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο Focus 3 φορέθηκε ο «πατέρας» του downsizing, ο 1,0 Ecoboost

Ford Focus 3ης γενιάς

37.142 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2019)

Τεστ αποφυγής κινδύνου

Σαφώς πιο κοντά στη σύγχρονη εποχή το Focus Mk3. Η συμπεριφορά του σε όλο τον διάδρομο του τεστ αποφυγής κινδύνου ήταν ανάλογη των σημερινών αυτοκινήτων της κατηγορίας δηλαδή ομαλή και προβλέψιμη στην επιτυχημένη του προσπάθεια. Σε σχέση με το Focus 4 είναι πιο αργό.

Σαφώς πιο κοντά στη σύγχρονη εποχή το Focus Mk3. Η συμπεριφορά του σε όλο τον διάδρομο του τεστ αποφυγής κινδύνου ήταν ανάλογη των σημερινών αυτοκινήτων της κατηγορίας δηλαδή ομαλή και προβλέψιμη στην επιτυχημένη του προσπάθεια. Σε σχέση με το Focus 4 είναι πιο αργό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η εικόνα στη διαδικασία αποφυγής κινδύνου ήταν σαφώς πιο κοντά στα γνωστά μας πιο σύγχρονα δεδομένα για την περίπτωση του Focus 3ης γενιάς. Θα λέγαμε μάλιστα πως η γενικότερη συμπεριφορά του είναι η ίδια με του Focus 4ης γενιάς που θα δούμε και παρακάτω, μόνο που τα χιλιόμετρα ήταν λιγότερα.

Ξεκινήσαμε την προσπάθεια του Focus Μk3 από τα 65 χλμ./ώρα όπου και φυσικά δεν είχε κανένα πρόβλημα και έτσι ανεβήκαμε κατά 3 χλμ./ώρα, στο σημείο που «τερμάτισε» το Focus δεύτερης γενιάς. Στα 68 χλμ./ώρα άμεσα αντιληπτή ήταν και σε αυτό το Focus η πολύ καλή απόκριση του μπροστινού συστήματος στην πρώτη απότομη αλλαγή κατεύθυνσης και η απόλυτα ελεγχόμενη είσοδός του στη δεύτερη λωρίδα. Οντας πιο χαμηλό από το Focus 2ης γενιάς και με πιο σύγχρονο ESP, το Focus 3ης γενιάς δεν μας προβλημάτισε καθόλου ούτε στα 69 χλμ./ώρα. Η τελευταία επιτυχημένη προσπάθεια κατέγραψε 71 χλμ./ώρα την οποία και επαναλάβαμε άλλες 2 φορές. Σε αυτά τα χιλιόμετρα, το Focus και πάλι δεν έδειξε σημάδια απώλειας του ελέγχου παραμένοντας πιστό στην προδιαγεγραμμένη τροχιά του test. Το ESP λειτούργησε πιο ομαλά αλλά με περισσότερη διάρκεια και κάθε του εμπλοκή έτσι δεν προκαλούσε διατάραξη της πολύ καλής του ισορροπίας.

Αντίστοιχα θετικό ήταν το τιμόνι του ακόμα και όταν πιεζόταν από την ανάρτηση στην τελευταία αλλαγή πορείας και την επαναφορά του στη λωρίδα. Αντίθετα, στην προσπάθεια με 72 χλμ./ώρα χρειάστηκε τη συμβολή του οδηγού του για να περάσει το τεστ με διορθώσεις στην πορεία του.

Τεστ φρεναρίσματος
Στο τεστ φρεναρίσματος δεν υπήρξαν διαφορές μεταξύ του Focus 2 με το Focus 3 για την ακινητοποίησή τους από τα 80 χλμ./ώρα. Το Focus Mk3 διένυσε 25,4 μ., με το ABS να λειτουργεί με τον ίδιο έντονο και αποτελεσματικό τρόπο, αλλά και το πεντάλ του φρένου να προσφέρει καλή αίσθηση. Βέβαια, εδώ σημειώστε πως το βάρος από τα 1.295 κιλά (Focus 2) αυξήθηκε στα 1.344 κιλά (Focus 3), άρα η επίδοση κρίνεται καλύτερη.

Ford Focus Mk3 (2011-2018)  
Η τρίτη γενιά του Focus έφτασε στις αγορές το 2011 και ήταν τo πρώτο παγκόσμιο Focus, διαθέσιμο σε 5θυρο, σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα. Ωστόσο, το στοιχείο με το οποίο θα μείνει στην ιστορία είναι ο 1,0 Ecoboost, που έκανε το downsizing γεγονός. Σχεδιαστικά ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας με την ονομασία Kinetic Design και λανσάρει μεγάλη μάσκα εμπρός, στενόμακρα φωτιστικά σώματα και έντονες ακμές αμαξώματος. Στο εσωτερικό του ξεχωρίζει για την αναβαθμισμένη του εικόνα σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος αλλά και το νέο τεχνολογικό του προφίλ με οθόνη συστήματος infotainment και μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smartphones. Αν και η αύξηση στις διαστάσεις είναι μικρότερη αναλογικά με την δεύτερη γενιά του, το Focus παρουσιάζει καλύτερα επίπεδα χώρων για επιβάτες, ενώ παραμένει για ακόμα μια φορά ευχάριστο στην οδήγηση σε όλες του τις εκδόσεις. 

Εκτός των γνωστών Ti-VCT κινητήρων η γκάμα του διαθέτει πλέον για πρώτη φορά νέους αποδοτικούς και οικονομικούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες EcoBoost (1,0λτ., 1,6 και 1,5 λτ. στην ανανέωση) με απόδοση από 100 έως 180 ίππους. Φυσικά η είσοδος του μοντέλου στην ελληνική αγορά συνοδεύτηκε και με την άρση απαγόρευσης του diesel, με το Focus να διαθέτει ευρεία γκάμα και τέτοιων μοτέρ. Η έκδοση ST έχει δίλιτρο EcoBoost κινητήρα με 250 ίππους και η κορυφαία RS 2,3 λτ. EcoBoost με 350 ίππους και τετρακίνηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center