Αισθητές ήταν οι 
πιο υποστροφικές τάσεις των Focus 3 και Focus 4 σε οριακές καταστάσεις, σε σχέση με τις δύο πρώτες γενιές του μοντέλου. Αυτό εκτός από τα σημαντικά περισσότερα χιλιόμετρα που τους ε
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αισθητές ήταν οι πιο υποστροφικές τάσεις των Focus 3 και Focus 4 σε οριακές καταστάσεις, σε σχέση με τις δύο πρώτες γενιές του μοντέλου. Αυτό εκτός από τα σημαντικά περισσότερα χιλιόμετρα που τους εξασφάλισε στο τεστ, τα έκανε πολύ πιο προβλέψιμα και ασφαλή.

Ford Focus 4ης γενιάς

37.160 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2019)

Τεστ αποφυγής κινδύνου

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Ford Focus 4ης γενιάς ξεχώρισε στο τεστ αποφυγής κινδύνου τόσο από την ταχύτητα εισόδου του σε αυτό όσο και τη συμπεριφορά που επέδειξε. Όπως το Focus 3ης γενιάς έτσι και το τελευταίο ξεχώρισε στο τεστ αποφυγής κινδύνου για τον τρόπο που κινήθηκε μέσα στη διαδρομή σε σχέση με τα προηγούμενα δύο στην ταχύτητα που πέτυχε το καθένα. Ξεκινώντας και περνώντας εύκολα τις ταχύτητες με 68, 70 και 72 χλμ./ώρα χωρίς κανένα πρόβλημα, ανεβήκαμε στα 73 χλμ./ώρα. Σε αυτά τα χιλιόμετρα και πάλι δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα με το Focus να επιδεικνύει απόλυτο έλεγχο, σταθερότητα και κορυφαία απόκριση στις αλλαγές πορείας. Το επιτυχημένο «πέρασμά» του βρέθηκε ένα χιλιόμετρο παραπάνω στα 74 χλμ./ώρα χωρίς να μεταβάλλεται αυτή η συμπεριφορά του στο ελάχιστο, απλά χρησιμοποιώντας λίγο περισσότερο από το πλάτος της διαδρομής.

Ακόμα και στα 75 χλμ./ώρα που κρίθηκε οριακή ως προσπάθεια, αυτά τα χαρακτηριστικά του Focus δεν άλλαξαν έχοντας όμως μια προδιάθεση για υποστροφή στο τελευταίο κομμάτι του τεστ, στην επάνοδό του στη λωρίδα. Αυτή ήταν αισθητή και στο Focus 3ης γενιάς σε χαμηλότερη όμως ταχύτητα και αυτή ήταν ουσιαστικά η μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά των 2 πρώτων με των 2 τελευταίων του γενεών. 

Τεστ φρεναρίσματος
Στο διάδρομο του φρεναρίσματος το νέο Ford Focus είχε την καλύτερη επίδοση αλλά και αίσθηση. Αρχικά το ABS του «δούλεψε» έντονα σε όλη τη διάρκεια φρεναρίσματος και το πεντάλ είχε πολύ καλή αίσθηση, ακινητοποιώντας το από τα 80 χλμ./ώρα σε μόλις 24,1 μέτρα. Έκανε την καλύτερη επίδοση, αν και το πιο βαρύ.

Ford Focus Mk4 (2018)  
Η τελευταία γενιά του Ford Focus (4η) ήρθε με νέα πιο ελκυστική σχεδίαση και νέο προηγμένο τεχνολογικά εσωτερικό που ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης. Συνεχίζει με τους EcoBoost κινητήρες του 1,0 και των 1,5 λίτρων και με την ίδια έμφαση στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς παρά το γεγονός πως στις απλές του εκδόσεις δεν διαθέτει τον σήμα κατατεθέν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αλλά έναν ημιάκαμπτο άξονα. Φυσικά, οι άνθρωποι της Ford κατάφεραν να εξαλείψουν τις «αδυναμίες» αυτής της λύσης μέσω του καλύτερου πλαισίου και των περιφερειακών μερών της ανάρτησης, κάτι που σημαίνει πως στην πράξη ο οδηγός απολαμβάνει την ίδια ασφαλή και ευχάριστη συμπεριφορά αλλά και ακόμα καλύτερη οδηγική αίσθηση. Το Focus 4 είναι πιο ποιοτικό και βελτίωσε και τους χώρους στο εσωτερικό του ενώ και από άποψης εξοπλισμού είναι σημαντικά αναβαθμισμένο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto