Πρώτη γενιά: 2007-2013
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη γενιά: 2007-2013

Nissan Qashqai - Επαναστάτης με αιτία

36.534 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2015)

Το Nissan Qashqai τόλμησε το διαφορετικό και κατάφερε να καθιερωθεί στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού κερδίζοντας πωλήσεις τόσο από τα μικρομεσαία μοντέλα, όσο και από τα crossover…

H ονομασία Qashqai ήρθε από μια φυλή νομάδων, που ζουν στις ορεινές περιοχές του Νοτιοδυτικού Ιράν


Tο Qashqai μπορεί να θεωρηθεί ένα από τα σημαντικότερα (αν όχι το σημαντικότερο) μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Nissan. Αφήνοντας πίσω το κλασικό μικρομεσαίο χάτσμπακ Almera, ήρθε το 2007 για να ταράξει τα νερά με την αντισυμβατικότητά του, συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία από την κατηγορία των μικρών οικογενειακών και των crossover. Η ιαπωνική φίρμα όχι μόνο κέρδισε το στοίχημα, αλλά έπιασε και το τζάκποτ, αφού μέχρι σήμερα πάνω από 3.000.000 Qashqai (περισσότερα από τα μισά αφορούν την Ευρώπη) άφησαν τις γραμμές παραγωγής γεμίζοντας τα ταμεία της Nissan.

Πρώτη γενιά: 2007-2013
Το πρώτο Nissan Qashqai διέθετε πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
H ιδέα των ανθρώπων της Nissan να παντρέψουν την πρακτικότητα και τη λειτουργικότητα ενός μικρομεσαίου οικογενειακού με την υψηλή θέση οδήγησης, την απόσταση από το έδαφος και την πολυχρηστικότητα ενός crossover αποδείχθηκε χρυσάφι. Με μήκος 4.330 χλστ. το Nissan Qashqai ήταν ουσιαστικά ο προπομπός μιας ολόκληρης νέας κατηγορίας. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ήταν χαρακτηριστικό του μοντέλου βοηθώντας το να έχει να ώριμη και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση των κορυφαίων εκδόσεων επέτρεπε την κίνηση με 2 ή αυτόματα εμπλεκόμενους 4 τροχούς. Επίσης υπήρχε και δυνατότητα κλειδώματος. Στο θέμα των κινητήρων οι εκδόσεις βενζίνης αφορούσαν μόνο ατμοσφαιρικά σύνολα 1,6 και 2,0, ενώ στα diesel υπήρχε διαθέσιμη η γκάμα των turbodiesel της Renault. Το 2008 ξεκίνησε η διάθεση της 7θέσιας έκδοσης Qashqai +2 με 211 χλστ. μεγαλύτερο μήκος.

Δεύτερη γενιά: 2013 – σήμερα
To νέο Nissan Qashqai λάνσαρε turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 λτ.

Το νέο Qashqai έχει βασιστεί πάνω στην καινούργια πλατφόρμα CMF, του ομίλου Renault-Nissan και από πλευράς διαστάσεων είναι μεγαλύτερο κατά 47 χλστ. (4.377 χλστ.), φαρδύτερο κατά 26 χλστ. (1.806 χλστ.), αλλά και χαμηλότερο κατά 25 χλστ. (1.590 χλστ.). Η μείωση του ύψους αφενός βοήθησε το δυναμισμό της εικόνας του, αφετέρου βελτίωσε δραματικά την αεροδυναμική, με το σχετικό συντελεστή να είναι πλέον στον 0,32. Το μεταξόνιο έφτασε στα 2.646 χλστ. (+16 χλστ.) Η επιτυχία των μηχανικών είναι πως παρά την αύξηση των διαστάσεων το νέο Qashqai είναι 90 κιλά ελαφρύτερο, χάρη στην προσεκτική δίαιτα σε κάθε επί μέρους συστατικό της συνταγής του. To νέο Nissan Qashqai συνεχίζει να κατασκευάζεται, όπως και το προηγούμενο, στο εργοστάσιο της Nissan στο Σάντερλαντ της Αγγλίας. Μπορεί πλέον να μην υπάρχει η έκδοση +2 (το ρόλο του επταθέσιου παίζει πλέον το X-Trail), αλλά το νέο Qashqai όμως χαρακτηρίστηκε από το νέο, μικρού κυβισμού turbo κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό: 1,2 DIG-T με 115 ίππους καταγωγής Renault, όπως και οι 1,5 και 1,6 dCi πετρελαιοκινητήρες με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα. Η έκδοση 1,6 dCi μπορεί να συνδυαστεί και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση ALL-MODE 4X4-i, η οποία συνοδεύεται από άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Η πίσω ανάρτηση των δικίνητων εκδόσεων είναι ημιάκαμπτος άξονας. Αισθητά πιο πολυτελής και hi-tech είναι η καμπίνα των επιβατών, αλλά αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι η πληρότητα ηλεκτρονικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. H Nissan στο νέο Qashqai προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με την ονομασία Nissan Safety Shield. Η οδήγηση του νέου Nissan Qashqai ξεχωρίζει για τον ραφιναρισμένο και άνετο χαρακτήρα, που έλλειπαν από την προηγούμενη.

Δεύτερη γενιά: 2013 – σήμερα

Δεύτερη γενιά: 2013 – σήμερα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL