Ο νέος 1,6 SIDI είναι εύρωστος από χαμηλά και αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση.

Ο νέος 1,6 SIDI είναι εύρωστος από χαμηλά και αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση.

Κινητήρας-επιδόσεις

29.121 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2013)

Κινητήρας-Επιδόσεις: «Φυσάει» o 1,6 SIDI
Tο ανανεωμένο Insignia, που δοκιμάσαμε, διέθετε τον νέο turbo, άμεσου ψεκασμού 1,6 SIDI κινητήρα της Opel, o οποίος αποδίδει 170 ίππους και 260 Nm ροπής από τις 1.650 έως τις 3.200 σ.α.λ. Στην πράξη είναι ελαστικός και εύρωστος από χαμηλά, γραμμικός στη λειτουργία του, αλλά όχι ιδιαίτερα εύστροφος και ψηλά ασθενής. Αρκετά καλές είναι οι επιδόσεις (τόσο στο 0-100, όσο και στις ρεπρίζ). Με δυο λόγια είναι αυτός που έλειπε με σχέση με τον πρώην 1,6 turbo των 180 ίππων. Η συνεργασία με το 6άρι κιβώτιο είναι θετική, όπως και το κούμπωμα του επιλογέα. Τα ακόμα πιο καλά νέα αφορούν την κατανάλωση. Σύμφωνα με την Opel, η μέση κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 χλμ. Στην πράξη δεν ξεπεράσαμε τα 7,9 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 147 γρ./χλμ., που μεταφράζονται σε 152,9 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green