Η ποιότητα κύλισης είναι σε ανώτερο επίπεδο όταν ο δρόμος είναι καλός. Στις κακοτεχνίες πάντως, η ανάρτηση δείχνει μια μικρή δυσφορία.

Η ποιότητα κύλισης είναι σε ανώτερο επίπεδο όταν ο δρόμος είναι καλός. Στις κακοτεχνίες πάντως, η ανάρτηση δείχνει μια μικρή δυσφορία.

Στο δρόμο

29.115 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2013)

Στο δρόμο: Αισθητά βελτιωμένο σε κράτημα και οδηγική αίσθηση
Οι επαναριθμημένες αναρτήσεις (η Opel κάνει λόγο για 60% νέα στοιχεία ανάρτησης με νέα σάιλεντ μπλοκ, αμορτισέρ, ελατήρια, μπράτσα και αντιστρεπτικές) έχουν βελτιώσει τα επίπεδα άνεσης από τη μια και το κράτημα από την άλλη. Στις στροφές το αναβαθμισμένο τιμόνι πείθει περισσότερο (θα θέλαμε όμως καλύτερη αίσθηση και βάρος), οι κλίσεις είναι μικρότερες και μέσα σε όλα, ο κινητήρας, που δε σε κρεμάει σχεδόν ποτέ δίνει το απαραίτητο τράβηγμα από καμπή σε καμπή. Ακόμα και αν το παρακάνεις η υποστροφή έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά.


Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Insignia περιλαμβάνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την ενεργητική ασφάλεια, ενώ φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα για το (έξτρα) ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πλαίσιο FlexRide της Opel, που επεμβαίνει σε τιμόνι, κινητήρα, αναρτήσεις και ESP. Με εξαίρεση μια μικρή νεκρή διαδρομή στην αρχή τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων όντας δυνατά και αποτελεσματικά (100-0 χλμ.ώρα σε 37,6 μέτρα). 

Ο κύριος ρόλος όμως του Insignia είναι αυτός του χιλιομετροφάγου και σίγουρα πλέον είναι υποψήφιο για Όσκαρ. Ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου ακόμα και πάνω από τα 150 χλμ., όπου μόνο ο αέρας κάνει αισθητή κάπως την παρουσία του. Η ποιότητα κύλισης είναι σε ανώτερο επίπεδο όταν ο δρόμος είναι καλός. Στις κακοτεχνίες πάντως, η ανάρτηση δείχνει μια μικρή δυσφορία (ελέω και των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών), που εκδηλώνεται με μειωμένη άνεση και λίγους θορύβους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN