Το Ateca είναι το πρώτο SUV της ισπανικής φίρμας και είναι ξεκάθαρα βασισμένο στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Leon.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Ateca είναι το πρώτο SUV της ισπανικής φίρμας και είναι ξεκάθαρα βασισμένο στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Leon.

SEAT Ateca: Το «ψηλό» Leon

11.260 Επισκέψεις στο άρθρο

SEAT Ateca από 19.950 ευρώ σε βενζίνη και από 23.850 ευρώ σε πετρέλαιο

Σχεδιαστικά και ποιοτικά το ταμπλό του SEAT 
Ateca έχει πρώτου βαθμού συγγένειας με το Leon.

Σχεδιαστικά και ποιοτικά το ταμπλό του SEAT Ateca έχει πρώτου βαθμού συγγένειας με το Leon.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το SEAT Ateca είναι το πρώτο crossover/SUV της ισπανικής φίρμας ακολουθώντας τον σχεδιαστικό και μηχανολογικό δρόμο του SEAT Leon, στην MQB πλατφόρμα του οποίου και βασίζεται. To μήκους 4.363 χλστ. αμάξωμα χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές και «καθαρές» επιφάνειες, ενώ ξεχωρίζει φυσικά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (187 χλστ.)

Κινητήρες-Μετάδοση: Από 1.000 κυβικά και έως 190 άλογα
Το SEAT Ateca διαθέτει μεγάλη γκάμα turbo κινητήρων, με μεγάλο εύρος χωρητικότητας και ιπποδυνάμεων, από 1,0 λτ. (το μόνο στην κατηγορία του) έως και 2,0 λτ. και από 115 έως και 190 ίππους. Κάτω από το καπό του θα υπάρχουν δύο επιλογές βενζίνης (1,0 ΤSΙ με 115 ίππους και 1,4 TSI με 150 ίππους) και τρεις πετρελαίου (1,6 TDI 115 PS, 2,0 TDI με 150 ή 190 PS). Ανάλογα με την έκδοση προσφέρεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, αλλά και αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη.

Εσωτερικό-Χώροι: Σχεδόν ίδιο με το Leon, αλλά πιο ευρύχωρο
Το λιτό ταμπλό του Ateca έρχεται ουσιαστικά από το Leon όπως άλλωστε και το τιμόνι καθώς και ο πίνακας οργάνων. Μικρές αλλαγές παρατηρείς, έπειτα από… προσπάθεια, ενώ η (έξτρα) οθόνη αφής των 8 ιντσών με αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας συναντάται πλέον και στο ανανεωμένο Leon, όπως και το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Στο άνω μέρος του ταμπλό το πλαστικό είναι μαλακό, ενώ στην κεντρική κονσόλα και πιο χαμηλά στις πόρτες τα πλαστικά είναι σκληρά. Το Ateca διαθέτει ακόμη πιο ευρύχωρη καμπίνα για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 510 λτ.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο
Δύσκολα βρίσκεις ψεγάδια στην οδική συμπεριφορά του Ateca, το οποίο αν και είναι ψηλό στρίβει ουσιαστικά με την ασφάλεια και την ευχαρίστηση, που δίνει ένα Leon. Η κλίση είναι λογική και ο έλεγχος του βάρους απόλυτα σωστός. Αλλάζει κατεύθυνση με σπιρτάδα, το τιμόνι προσφέρει σωστή πληροφόρηση, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης δεν προβληματίζουν. Με την αρωγή και ικανών φρένων και των ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, το Ateca είναι από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας. Οι 4Χ4 εκδόσεις φυσικά έχουν πλεονέκτημα, ειδικά σε σαθρά και γλιστερά εδάφη. Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα είναι ο θόρυβος από την κύλιση, που είναι αυξημένος, ωστόσο η άνεση από την ανάρτηση είναι ικανοποιητική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto