Ο 3κύλινδρος 1.000άρης του Aygo είναι σπιρτόζος και ο μοναδικός χωρίς τέλη.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης του Aygo είναι σπιρτόζος και ο μοναδικός χωρίς τέλη.

Κινητήρες

83.205 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2013)

Έκαστος στο είδος του
Σε τεχνολογικό επίπεδο, ο 1.000άρης 3κύλινδρος και με μεταβλητό χρονισμό κινητήρας του Aygo, έχει απόδοση 68 ίππων, αλλά σε συνδυασμό με την προσεγμένη αεροδυναμική και τη σχετικά μακριά 3η σχέση, εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ. CO2 στοιχείο που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την καταβολή τελών. Η κατανάλωση περιορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. Ο κινητήρας είναι πολύ σπιρτόζος, αν και ακούγεται λίγο στις υψηλές στροφές. 
Αιχμή του δόρατος στην ανανεωμένη γκάμα του Spark αποτελεί το 1.000άρι 4κύλινδρο σύνολο των 68 ίππων, που έχει αποκτήσει μικρότερη κατανάλωση (4,8 από 5,1 λτ. /100 χλμ.) και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (113 από 119 γρ./χλμ.), κατεβάζοντας, παράλληλα, και τα έξοδα χρήσης του μοντέλου. 
Το μοτέρ έχει πολιτισμένη λειτουργία και χαρίζει αρκετά καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα του Spark. O κινητήρας συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που έχει σωστή κλιμάκωση, αλλά δεν επιδεικνύει μεγάλη ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές.  Το 3κύλινδρο μοτέρ του up! έχει ιπποδύναμη 60 ίππων, ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 105 γρ./χλμ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα χαμηλά πάγια έξοδα του μοντέλου. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία, ενώ βοηθιέται πολύ από την προσεγμένη ηχομόνωση. Η απόκριση στο γκάζι είναι σχετικά καλή, αν και η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ειδικά στις 2 τελευταίες σχέσεις) κάνει απαραίτητη την κίνηση με μία ταχύτητα κάτω. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center