Το up! έχει συμπεριφορά που θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο και έχει τα καλύτερα φρένα.

Το up! έχει συμπεριφορά που θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο και έχει τα καλύτερα φρένα.

Στο δρόμο

83.238 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2013)

Αστική ευελιξία, ασφαλείς μετακινήσεις
Όλα τα μοντέλα της παρουσίασης έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης. Επίσης, όλα τους βασίζονται σε απλές λύσεις στην ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το Spark μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, όντας και αρκετά σταθερό παράλληλα στις ευθείες, όπως και στις στροφές, όπου τα όποια φαινόμενα υποστροφής ή υπερστροφής δεν εξελίσσονται απότομα και είναι ελεγχόμενα. Το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση και είναι όσο ελαφρύ χρειάζεται στους αστικούς ελιγμούς.  Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, προτάσσοντας παράλληλα και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής 4,73 μ.). Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο ή απρόσεκτο όσον αφορά στη συνδεσμολογία ή στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και δείχνει σίγουρο, ενώ δεν ενοχλείται από αεροδυναμικούς θορύβους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN