• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

To ψηφιακό σχέδιο για μια GranTurismo Targa.

H νέα Maserati GranTurismo;

2.069 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/10/2020

Εάν η Maserati αποφασίσει να υιοθετήσει την πρόταση του ανεξάρτητου σχεδιαστή, τότε η GranTurismo Τarga θα γίνει ένα αυτοκίνητο... έργο τέχνης.

Mercedes: Mercedes με 0% προκαταβολή για την περίοδο της έκθεσης
Goodyear: Το ελαστικό με την υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση της αγοράς! Δείτε το με 1 κλίκ


H Μaserati ΜC20 φαίνεται πως θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για το μέλλον της φίρμας, αφού συνδυάζει πολύ ξεχωριστή εμφάνιση και πολύ ικανό κινητήριο σύνολο. Οι Ιταλοί έχουν επιβεβαιώσει πως αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία της MC20 θα δοθούν και στα υπόλοιπα, πιο προσιτά, μοντέλα της φίρμας.

Το concept που παρουσίασε πάντως ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Samuele Errico Piccarini είναι τόσο όμορφο που κάνει ακόμα και την MC20 να φαίνεται σαν ένα απλό αυτοκίνητο. Το μοντέλο αυτό είναι Maserati GranTurismo Targa και, όπως καλά καταλάβατε, αποτελεί την πρόταση του σχεδιαστή για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η επόμενης γενιάς GranTurismo, υιοθετώντας πολυτελή και σπορ στοιχεία ενώ την ίδια στιγμή συμβαδίζει με την μεγάλη κληρονομιά της φίρμας.

Όπως και η τωρινή GranTurismo, ο κινητήρας βρίσκεται μπροστά με το καπό να είναι αρκετά μεγάλο και την καμπίνα να τοποθετείται αρκετά πιο πίσω. Ο οροφή είναι εμπνευσμένη από την κλασική Maserati 5000GT και μπορεί να αφαιρεθεί. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν ακόμη τα εμπρός φωτιστικά σώματα με τα λεπτά LED φώτα. Πίσω, η μπάρα από LED γίνεται πλέον κοινό σημείο σε πολλά μοντέρνα μοντέλα των εταιρειών ενώ οι δύο μεγάλες απολήξεις τραβούν αμέσως το βλέμμα.

To μοντέλο θα μπορούσε σε μια σπορ έκδοση θα λάβει τον 3λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα που έχει πάρει την ονομασία «Nettuno» και προσφέρεται στην MC20. Το νέο μοτέρ είναι σε θέση να προσφέρει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.500 σ.α.λ. Μπορεί να φτάσει έως και τις 8.000 σ.α.λ, ενώ η σειρά ανάφλεξης στους κυλίνδρους κατανέμεται ως εξής 1-6-3-4-2-5. Το βάρος του είναι λιγότερο από 220 κιλά και το μοτέρ χαρακτηρίζεται επιπλέον από σύστημα διπλού ψεκασμού, καθώς και σύστημα καύσης προ-θαλάμου με δύο μπουζί, εμπνευσμένο από την F1.