Το πρώτο αυτοκίνητο για τον αγώνα GΤ, το οποίο κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο της Jaguar παρουσιάστηκε και επίσημα και φέρει την ονομασία F-Type SVR GT4.

Tο συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάστηκε ύστερα από την ανάθεση του έργου από τον James Holder, ιδρυτή της εταιρείας ενδυμάτων Superdry, που παρήγγειλε δύο μονάδες.

«Είναι το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο GT που βγαίνει από το εργοστάσιο εδώ και 50 χρόνια, αλλά δεν είναι αυτοκίνητο της ομάδας της Jaguar» δήλωσε αρχικά ο οδηγός αγώνων Matt George.

Η πρώτη αγωνιστική Jaguar για το GT

1.963 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2018)

Το πρώτο αυτοκίνητο για τον αγώνα GΤ, το οποίο κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο της Jaguar παρουσιάστηκε και επίσημα και φέρει την ονομασία F-Type SVR GT4.

Προορισμένο για να συμμετάσχει στο βρετανικό πρωτάθλημα GT φέροντας το λογότυπο «Invictus Games», το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάστηκε ύστερα από την ανάθεση του έργου από τον James Holder, ιδρυτή της εταιρείας ενδυμάτων Superdry, που παρήγγειλε δύο μονάδες.
 
Όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT4, έτσι και η F-Type SVR GT4 είναι βασισμένη πάνω στο στάνταρ μοντέλο παραγωγής, τόσο στην πλατφόρμα όσο και στο σχέδιο του αμαξώματος. Ίδιος όμως είναι και ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό, ο οποίος ωστόσο αντί να προσφέρει 566 ίππους, έχει ρίξει την απόδοσή του η οποία μετριέται μεταξύ 400 και 500 αλόγων.
Από κει και πέρα άλλες διαφοροποιήσεις που έχουν γίνει αφορούν το εσωτερικό, το οποίο έχει απογυμνωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο προκειμένου να μειωθεί το βάρος, ενώ η αεροδυναμική του αμαξώματος έχει ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό από μικρά πτερύγια από ανθρακονήματα στο εμπρόσθιο μέρος αλλά και μία επιβλητική πτέρυγα στο πίσω μέρος.
 
«Είναι το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο GT που βγαίνει από το εργοστάσιο εδώ και 50 χρόνια, αλλά δεν είναι αυτοκίνητο της ομάδας της Jaguar» δήλωσε αρχικά ο οδηγός αγώνων  Matt George και συνέχισε «Το αυτοκίνητο θα τρέξει για την ομάδα David Appleby Engineering που δεν είναι εργοστασιακή ομάδα. Ως μέρος των κανονισμών πρέπει να δημιουργηθεί ένας ορισμένος αριθμός μονάδων και έτσι θα υπάρξουν παραπάνω από δύο. Τώρα υπάρχουν τρία, τα δύο του αγώνα και ένα εφεδρικό».
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος του πρώτου αυτοκινήτου που παράγεται δεν έχει γίνει γνωστό, καθώς προέρχεται από μια μακρά διαδικασία ανάπτυξης, ωστόσο τα επόμενα μοντέλα δεν αποκλείεται να κοστίζουν περίπου 180.000 ευρώ, όπως συμβαίνει με άλλα αυτοκίνητα GT4.   

Toyota
moto