Η Squadra Corse μετά την αγωνιστική έκδοση της Urus παρουσίασε ένα ακόμα δημιούργημα της και συγκεκριμένα μιλάμε για την SC18.

Στο πίσω μέρος συναντούμε την τεράστια αεροτομή κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα.

Η SC18 διαθέτει ένα V12 6,5 λίτρων που προσφέρει 770 ίππους και 720 Nm ροπής.

Η πρώτη μοναδική Lamborghini SC18

1.927 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2018)

Ιδιαίτερα απασχολημένο φαίνεται πως είναι αυτό το διάστημα το αγωνιστικό τμήμα της Lamborghini, καθώς η Squadra Corse μετά την αγωνιστική έκδοση της Urus παρουσίασε ένα ακόμα δημιούργημα της και συγκεκριμένα μιλάμε για την SC18.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει την τιμή να είναι το πρώτο μοναδικό μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας. Είναι βασισμένο στην Aventador και έχει σχεδιαστεί κυρίως για χρήση σε πίστα , γι αυτό και έχει εξοπλιστεί με ένα νέο αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος με αγωνιστικές καταβολές.
 
Ξεκινώντας από μπροστά βλέπουμε νέες εισόδους αέρα που μοιάζουν με αυτές που χρησιμοποιούνται στη Huracan GT3 EVO, ενώ οι αγωνιστικές καταβολές φαίνονται και από τους αεραγωγούς στο καπό που θυμίζουν την Huracán Super Trofeo EVO. Στο πίσω μέρος συναντούμε την τεράστια αεροτομή κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα, ενώ βλέπουμε και ένα νέο κάλυμμα κινητήρα με 12 οπές που βελτιώνουν την ψύξη.
Μιλώντας για τον κινητήρα, η SC18 διαθέτει ένα V12 6,5 λίτρων που προσφέρει 770 ίππους και 720 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο είναι τόσο ισχυρό όσο η Aventador SVJ Coupe που μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ. / ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει τα 350 χλμ./ώρα. Ενώ η Lamborghini δεν ανέφερε προδιαγραφές απόδοσης για την SC18, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι συνδεδεμένος με ένα βελτιστοποιημένο επτατάχυτο κιβώτιο ISR.
 
Δεδομένου ότι το μοντέλο δημιουργήθηκε από την Lamborghini Squadra Corse, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη ότι είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Η εταιρεία δεν ανέφερε συγκεκριμένους τους αριθμούς, αλλά σημείωσε ότι το αυτοκίνητο έχει αμάξωμα από ίνες άνθρακα και πολύ ελαφριά υλικά κατασκευής.
 
Το εξωτερικό όπως βλέπουμε χαρακτηρίζεται από γκρι χρώμα με κόκκινα χαρακτηριστικά, ενώ το ίδιο θέμα έχει υιοθετηθεί και στη καμπίνα, όπου είναι τοποθετημένα ανθρακονημάτινα καθίσματα καλυμμένα από μαύρο δέρμα Alcantara με κόκκινες ραφές.
 
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως παρά την έμφαση που δίνει από κατασκευής το μοντέλο στην πίστα, η SC18 είναι ένα αυτοκίνητο νόμιμο να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους.  

ELASTIKA 2024
OPEL