• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο Toyota Verso 1.6 D-4D θα τροφοδοτείται πλέον με τον 1.600άρη ντίζελ κινητήρα της BMW, ενώ η συνεργασία των εταιρειών –πιθανότατα- θα επεκταθεί και σε άλλα diesel μοτέρ.

To RAV4 οι φήμες θέλουν πέρα από το 2λιτρο diesel D-4D μοτέρ να έρθει στην Ευρώπη και με τον 1.6 D-4D πετρελαιοκινητήρα που προέρχεται από τον 1,6 λτ. ντίζελ της BMW.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 D-4D αποδίδει 110 ίππους και 270 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 2.250 σ.α.λ., ενώ είναι ιδιαίτερα οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον.

Η συνεργασία BMW-Toyota επεκτείνεται και στους diesel

10.389 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/2/2014

Μετά τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των BMW-Toyota (κορμός BMW, σύστημα D-4D της Toyota) η συνεργασία των δύο εταιρειών θα επεκταθεί –πιθανότατα- και σε νέους πετρελαιοκινητήρες.

 
Λίγο καιρό πριν είχε ανακοινωθεί ότι το Toyota Verso 1.6 D-4D θα τροφοδοτείται πλέον για την ευρωπαϊκή αγορά με τον 1.600άρη ντίζελ κινητήρα της BMW, στο πλαίσιο του downsizing που επιχειρεί η ιαπωνική εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι το Verso στην ιαπωνική αγορά κινείται με 2λιτρους και 2,2 λτ. πετρελαιοκινητήρες.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, έρχονται να προστεθούν και οι δηλώσεις του Fabio Capano, υπεύθυνου επικοινωνίας της Toyota στην Ευρώπη, ο οποίος δήλωσε πως ο νέος 1.6 D-4D προβλέπεται να γίνει ο πιο «δημοφιλής» κινητήρας για το Toyota Verso, ενώ επίσης με το εν λόγω μοτέρ αναμένεται οι πωλήσεις του Verso να αυξηθούν κατά πολύ στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο, αφού το σύστημα D-4D της ιαπωνικής φίρμας υπόσχεται οικονομικούς στη χρήση κινητήρες και φιλικούς προς το περιβάλλον.

Επιπλέον, ο Capano ανέφερε ότι η Toyota έχει τα πρωτεία στους υβριδικούς κινητήρες, όμως οι diesel χαμηλού κυβισμού -όπως το συγκεκριμένο μοτέρ- είναι πολύ εμπορικοί και δίνουν νέες δυνατότητες συνεργασίας με τη βαυαρική εταιρεία. Μάλιστα, ευελπιστεί ότι η συνεργασία των δύο εταιρειών θα συνεχιστεί και σε νέα μηχανικά σύνολα πετρελαίου, τα οποία θα είναι πιο οικονομικά και πιο «φιλικά» προς το περιβάλλον.

Τέλος, ο Capano αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν ο 1.6 D-4D θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της Toyota, όμως οι φήμες κάνουν λόγο για τη χρήση του -μελλοντικά- στο Auris και το RAV4, τουλάχιστον επί ευρωπαϊκού εδάφους.