• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Υψηλή απόδοση (140 ίπποι) εμφανίζει ο 2λιτρος κινητήρας του Ford Kuga.

Ιδιαίτερα ελαστικός και οικονομικός είναι ο 1.600άρης κινητήρας του Honda CR-V.

Κινητήρες: Ροπάτοι και «πράσινοι»

43.556 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2015

Από τα 2λιτρα, το Ford Kuga έχει τη μεγαλύτερη ονομαστική απόδοση (140 ίπποι), αλλά και την υψηλότερη θεωρητική κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ.). Με 139 γρ./χλμ. μπαίνει όμως ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο. To Toyota RAV4 αποδίδει 124 ίππους, αλλά είναι εξαιρετικά οικονομικό. 
Σύμφωνα την Toyota η μέση τιμή είναι 4,9 λτ./100 χλμ. Αρκετά χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2 (127 γρ. CO2/χλμ). Μεταξύ των δύο, το Kuga έχει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις. Πάντως, η λειτουργία των κινητήρων είναι αρκετά πολιτισμένη, με δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, πλούσια ροπή και ικανό ωφέλιμο εύρος λειτουργίας. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με εύχρηστο και θετικό επιλογέα. Όσοι δεσμεύονται από τον κυβισμό των παραπάνω επιλογών μπορούν κάλλιστα να καταφύγουν στα 1.600άρια Honda CR-V και Nissan X-Trail. Εντυπωσιάζει η απόδοση του X-Trail με τους 130 ίππους και τα 320 Nm ροπής, αλλά και οι 120 ίπποι και τα 300 Nm του CR-V δεν είναι λίγοι. Στην πράξη o κινητήρας του CR-V είναι πιο ελαστικός χαμηλά, αλλά μόλις ξυπνήσει το τούρμπο το X-Trail ξεχωρίζει. Σε επιδόσεις από στάση υπερτερεί το Nissan X-Trail, αλλά σε ρεπρίζ το προβάδισμά του δεν είναι ξεκάθαρο. Με 4,5 λτ./100 το CR-V είναι το πιο οικονομικό, ενώ με μόλις 119 γρ.CO2 πληρώνει και τα λιγότερα τέλη. Κανένα ουσιαστικό παράπονο δεν έχουμε και εδώ από τους επιλογείς των 6τάχυτων κιβωτίων.