• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο μαλακή είναι η ρύθμιση της ανάρτησης του Nissan X-Trail. Είναι ισοπεδωτικό στο χώμα, ενώ στην άσφαλτο παρά τις κλίσεις του αμαξώματος, δεν προβληματίζει.

¶νετο και προσανατολισμένο στην άνεση είναι το Honda CR-V. Τα καταφέρνει καλά στην άσφαλτο και κρύβει τον όγκο του

Εφοδιασμένο με ένα καλοζυγισμένο και ακριβές τιμόνι, το Kodiaq όσο άνετα ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο, τόσο προβλέψιμο και ευκίνητο δείχνει στις στροφές.

Οδική συμπεριφορά: CR-V στην άσφαλτο, X-Trail στο χώμα

96.937 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2017)

Τα τρία μοντέλα μας είναι εστιασμένα κυρίως προς την παροχή άνεσης, όπως επιτάσσει η κατηγορία των SUV αυτοκινήτων, χωρίς βεβαίως να παραμελούν τα υπόλοιπα οδηγικά χαρακτηριστικά.   
 
Αναλυτικότερα το CR-V έχει την πιο κοντινή σε χατσμπακ αίσθηση, προσφέροντας την δυνατότητα για πιο δυναμικό τρόπο οδήγησης, με σωστή και ραφιναρισμένη συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα. Στις στροφές το μπροστινό μέρος κρατάει γερά, ενώ το πίσω δείχνει ιδιαίτερα συμμετοχικό και οι κλίσεις είναι λογικές, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση και βάρος, ενώ η εξαιρετική ακρίβεια και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υπεράνω κριτικής. Ένα μικρό τίμημα πληρώνεται στην άνεση, ειδικά πάνω σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα, καθώς και στις χωμάτινες διαδρομές που η απόσταση των 155 χλστ. δεν αφήνουν περιθώρια για πολλή περιπέτεια, παρά την πολύ καλή συμπεριφορά του ιαπωνικού SUV και σε αυτό το τερέν.   
 
Μιλώντας για off-road διαδρομές, το X-Trail με το καλημέρα καταφέρνει να κερδίσει τον οδηγό, αφού χάρη στα 210 χλστ. από το έδαφος, τις μεγάλες διαδρομές και η λειτουργία της ανάρτησης (γόνατα μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και τα υψηλού προφίλ ελαστικά κάνουν το X-Trail της δοκιμής αρκετά ικανό εκτός δρόμου. Στην άσφαλτο η ποιοτική κύλιση και η υψηλού επιπέδου άνεση είναι αδιαπραγμάτευτη, με την ανάρτηση να καταπίνει τις ανωμαλίες, ανεξαρτήτου μεγέθους, αν και σε μερικές εγκάρσιες κακοτεχνίες δε λείπουν κάποιοι θόρυβοι. Πάντως το αμάξωμα δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης χάρη και στο σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control. 
 
Τέλος, όσον αφορά στο Kodiaq,  όσο άνετα σε ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο, τόσο προβλέψιμο και ευκίνητο αποδεικνύεται  στον επαρχιακό δρόμο χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, εν τούτοις, θα θέλαμε καλύτερη συμπεριφορά της ανάρτησης στην απόσβεση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος, καθώς επίσης και των θορύβων που προκαλούνται από αυτές στην καμπίνα. Οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται άψογα,  η κλίση είναι λογική, το κράτημα πολύ καλύτερο από ότι περιμένεις και η συμπεριφορά ιδιαίτερα ομοιογενής και «ώριμη». Όσοι αναζητούν off-road εμπειρίες, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι από το SUV της Skoda, καθώς η απόσταση των 187 χλστ. από το έδαφος του δίνει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει σε light καταστάσεις ακόμα και στην δικίνητη με ασφάλτινα ελαστικά version. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε