" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι βασικές εκδόσεις των μικρομεσαίων Honda Civic και Toyota Auris προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο από κάθε άποψη!

Με καλύτερη απόκριση χαμηλά και πιο κοντά κλιμακωμένο κιβώτιο, το Toyota Auris επικρατεί στις επιδόσεις και κυρίως στις ρεπρίζ, που έχουν περισσότερη σημασία για τον οικογενειάρχη.

Φρέσκο σχήμα, με εντυπωσιακή σχεδίαση και πληθωρικές καμπύλες. Οι «κρυμμένες» χειρολαβές στις πίσω πόρτες του Civic παραπέμπουν σε κουπέ.

Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ενδιαφέρουσα εμφάνιση που, αν μη τι άλλο, δεν περνά απαρατήρητη.

Honda Civic 1,4 vs Toyota Auris 1,33

Διαβάστηκε από 52563 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2013

Οι βασικές εκδόσεις των μικρομεσαίων Honda Civic και Toyota Auris προσφέρουν το ολοκληρωμένο πακέτο ενός ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου σε γαργαλιστική τιμή, χαμηλό τεκμήριο και κόστος συντήρησης.

 
Η άφιξη του, δεύτερης γενιάς, Toyota Auris κορύφωσε τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, καθώς πρόκειται για ένα τόσο αναβαθμισμένο, σε σχέση με πριν, νέο μοντέλο που προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη ανάμεσα στους διεκδικητές της κορυφής. Αυτό τουλάχιστον έδειξε η πετρελαιοκίνητη έκδοση, αλλά με τη βενζίνη τι γίνεται; Χωρίς αμφιβολία και λόγω μνημονιακής συγκυρίας, η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση σε αυτή την περίπτωση, είναι η «μικρή» 1,33, που προς το παρόν τουλάχιστον, έχει φορολογικό άσυλο. Απέναντί του θα βρει το ένατης, παρακαλώ, γενιάς Honda Civic, με ανάλογο σε κυβισμό κινητήρα και απόδοση, αλλά και τελική τιμή, μετά από τις εκπτώσεις της αντιπροσωπείας και την απόσυρση. 

Η μάχη των εντυπώσεων
Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ενδιαφέρουσα εμφάνιση που, αν μη τι άλλο, δεν περνά απαρατήρητη. Αναμφίβολα, πιο φουτουριστικό είναι το Civic που βασίζεται στην (για κάποιους ακραία) εμφάνιση του 8ης γενιάς μοντέλου. Εδώ τη δουλειά του εντυπωσιασμού εξυπηρετούν τα ανάγλυφα πίσω φώτα, τα LED ημέρας, αλλά και η κουπέ εντύπωση που προκαλεί το προφίλ. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι, το σύνολο αποτελεί ένα από τα πιο αεροδυναμικά παραδείγματα της κατηγορίας με τον αντίστοιχο συντελεστή να έχει κατέβει στο 0,27. Ανάλογα αεροδυναμικό έχει γίνει και το Auris (0,28), το οποίο κανείς θα μπορούσε να χαρακτηρίσει ξεχωριστό, με ένα σχήμα που έχει πολύ χαμηλότερο οπτικό κέντρο βάρους και σφηνοειδή μορφή σε σχέση με το προηγούμενο.


 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »