Κάψανε λιγότερο από diesel
Ήπια υβριδικό Qashqai ή υβριδικό Juke με 1.000 ευρώ στην τσέπη
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ήπια υβριδικό Qashqai ή υβριδικό Juke με 1.000 ευρώ στην τσέπη

6.655 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2022)

Το υβριδικό Nissan Juke κοντράρεται με το μεγαλύτερο, ήπια υβριδικό Qashqai σε μία κόντρα δύο μοντέλων με πολλές διαφορές αλλά κοινή καταγωγή και μικρή απόσταση στην τιμή.

Υβριδικό B-SUV Vs ήπια υβριδικό C-SUV

Τα SUV συνεχίζουν να αποτελούν μία από τις κορυφαίες κατηγορίες αμαξωμάτων στην Ελλάδα. Οι επιλογές είναι πολλές και διαφέρουν τόσο στο μέγεθος των μοντέλων όσο και στους τύπους κινητήρων. Έτσι, πολλές φορές, η τελική επιλογή αποτελεί έναν άλυτο γρίφο για τους ενδιαφερόμενους.

Εμείς παρακάτω θα συγκρίνουμε δύο νέα SUV της Nissan, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές κατηγορίες, ωστόσο το κόστος για την απόκτησή τους δεν απέχει πολύ, αφού η διαφορά ορίζεται σε περίπου 1.000 ευρώ. Το μικρό Juke με το υβριδικό κινητήριο σύνολο των 145 ίππων στην εξοπλιστική έκδοση Ν-Connecta με τιμή 31.900 ευρώ ή το μικρομεσαίο ήπια υβριδικό Qashqai των 140 ίππων στην εξοπλιστική έκδοση Premium με κόστος 32.990 ευρώ;

Σχεδίαση: Προβάλουν το δυναμισμό αμφότερα

Όντας σε διαφορετικές κατηγορίες είναι φυσικό ανάμεσα στα δύο SUV της Nissan να υπάρχει διαφορά στο μέγεθος. Το μεγαλύτερο C-SUV, Qashqai έρχεται με μήκος 4.425 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και πλάτος 1.838 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.665 χλστ. Από την άλλη το B-SUV, Juke εκτείνεται στα 4,21 μ., το πλάτος είναι στα 1,80 μ. και το ύψος στα 1,58 μ., με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.636 χλστ.
 
Σχεδιαστικά αμφότερα συνδέονται με το παρελθόν αφού φέρουν τη χαρακτηριστική V-Motion μάσκα, πλαισιωμένη από LED φωτιστικά σώματα, τα οποία βρίσκουμε και στο πίσω μέρος. Φυσικά τα στρογγυλά φώτα του Juke το κάνουν αμέσως να ξεχωρίζει από το Qashqai που αντιπαραβάλει τους αιχμηρούς αεραγωγούς στον προφυλακτήρα. Ο δυναμισμός είναι στοιχείο και τον δύο κάνοντας την εμφάνισή του και στο πλάι χάρη στις έντονες νευρώσεις, ενώ η κεκλιμένη οροφή καταλήγει σε μία κομψή αεροτομή στο πίσω μέρος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εσωτερικό: Τον πρώτο λόγο τo μεγαλύτερο Qashqai

Στην καμπίνα των Juke και Qashqai θα συναντήσει κανείς ποιοτικά υλικά και καλή συναρμογή. Το Juke ακολουθεί το εξωτερικό design με στοιχεία πιο τολμηρά, διαμορφώνοντας συνολικά ένα στιβαρό εσωτερικό, με μοντέρνο διάκοσμο. Από την πλευρά του το Qashqai προτάσσει μια μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία με αρκετά ψηφιακά στοιχεία και πιο λεπτεπίλεπτη αισθητική. Φυσικά, όσο περισσότερο ανεβαίνει κάποιος στην κλίματα των εκδόσεων τόσο πιο πλούσιο μπορεί να γίνει το εσωτερικό.
 
Από άποψη χώρων, όσοι καθίσουν στις πίσω θέσεις του Qashqai θα έχουν αέρα για τα γόνατα 160 χλστ., ενώ ο αέρας για τα κεφάλια είναι αρκετός ακόμα και για άτομα άνω του μέσου ύψους. Στο πίσω κάθισμα το πλάτος των 1.395 χλστ. είναι μια τιμή που βρίσκεται στον μέσο όρο της μικρομεσαίας κατηγορίας, κάτι που σημαίνει ότι ένας μεσαίος επιβάτης δεν θα χρειαστεί να κάνει παραχωρήσεις. Πολύ σημαντικό είναι, επίσης, ότι το άνοιγμα των θυρών και η σχεδίασή τους εξασφαλίζει άνετο μπες/βγες καθώς οι πόρτες ανοίγουν σχεδόν στις 90 μοίρες. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, η χωρητικότητά του κυμαίνεται από 436 έως 504 λτ. 
 
Όντας μικρότερο, είναι φυσιολογικό το Juke να υστερεί σε χώρους από το Qashqai, ωστόσο σε καμία περίπτωση δε θεωρείται άβολο για την κατηγορία του. Το πλάτος του πίσω καθίσματος ανέρχεται στα 1.270 χλστ., ενώ ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών μετράται στα 138 και 15 χλστ., αντίστοιχα. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 354 λίτρα, όντας μειωμένος από το μη υβριδικό Juke κατά 68 λίτρα, λόγω της ύπαρξης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.

Κινητήρες: Ισχυρότερο και οικονομικότερο το υβριδικό σύνολο του Juke

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο που το εξοπλίζει, δίνει στο Juke ένα προβάδισμα τόσο σε ισχύ όσο και σε οικονομία, με τη Nissan να υπόσχεται 145 ίππους και μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ.. Βάση είναι ένας 1.600άρης βενζινοκινητήρας απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 50 άλογα, είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο και μπορεί να (εκ)κινήσει αυτόνομα το όχημα. Ο 2ος ηλεκτροκινητήρας έχει υπό τον έλεγχό του το συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό, ώστε να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Αυτός έχει ισχύ 20 άλογα. Όσο για την μπαταρία, αυτή είναι η υδρόψυκτη έχει χωρητικότητα 1,2 kWh, ζυγίζει 39 κιλά και είναι τοποθετημένη στο πορτ-μπαγκάζ.
 
Από τη μεριά του ο 1,3 turbo του νέου Nissan Qashqai συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V, προσφέροντας στο μοντέλο του συγκριτικού 140 ίππους με μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Με λειτουργία Eco η κατανάλωση πέφτει πολύ χαμηλά ακόμα και γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση η συνολική κατανάλωση δεν ξεφεύγει και η μέση τιμή της διατηρείται γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. που είναι μια αξιοζήλευτη επίδοση για ένα οικογενειακό SUV.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
TOYO
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel