H ελαφρώς σφιχτή ανάρτηση του Kona με τα 198 άλογα, συγκρατεί τις κλίσεις στις στροφές και διευρύνει τα περιθώρια της πρόσφυσης του μικρού κορεάτικου crossover, το οποίο διατίθεται και σε τετρακίνητη
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H ελαφρώς σφιχτή ανάρτηση του Kona με τα 198 άλογα, συγκρατεί τις κλίσεις στις στροφές και διευρύνει τα περιθώρια της πρόσφυσης του μικρού κορεάτικου crossover, το οποίο διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

155.618 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2021)

Στο δρόμο: Αποτελεσματικά και τα δύο, πιο σπορτίφ το C-HR

Το C-HR με τα 184 άλογα εμφανίζει έναν ιδιαίτερο οδηγικό χαρακτήρα που τείνει να χαρακτηριστεί έως και σπορτίφ όσον αφορά στην αμεσότητά και στην αίσθηση που προσφέρει.

Το C-HR με τα 184 άλογα εμφανίζει έναν ιδιαίτερο οδηγικό χαρακτήρα που τείνει να χαρακτηριστεί έως και σπορτίφ όσον αφορά στην αμεσότητά και στην αίσθηση που προσφέρει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από την αρχή ξεκαθαρίσαμε πως μιλάμε για δυνατές, συμβατικές εκδόσεις και όχι σπορ εκδοχές των μοντέλων. Βέβαια το καθένα έχει ρυθμιστεί κατάλληλα για τη διαχείριση της αυξημένης ιπποδύναμης. Έτσι η ανάρτηση του C-HR (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω) έχει σφίξει και το αμάξωμα έχει χαμηλώσει και ως αποτέλεσμα το σύνολο έχει αποκτήσει έναν ακόμα πιο ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα που τείνει να χαρακτηριστεί έως και σπορτίφ όσον αφορά στην αμεσότητά του και την αίσθηση που προσφέρει πάντα τηρουμένων των αναλογιών και της κατηγορίας. Παράλληλα το πιο δυνατό C-HR εμφανίζει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, με την ποιότητα κύλισης να προσεγγίζει premium κατασκευές της κατηγορίας. Είναι σταθερό και ευθύβολο σε μεγάλες ταχύτητες και παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, με την συμπεριφορά του να είναι ουδέτερη στις περισσότερες των περιπτώσεων. Το «πακέτο» συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από την ακρίβεια του τιμονιού, τα αποτελεσματικά φρένα, αλλά και από την ευκολία χρήσης και την ευελιξία του συνόλου στην καθημερινότητα.

Ανάλογα ικανό να διαχειριστεί τις έξτρα πιέσεις που του ασκούνται αποδεικνύεται και το πλαίσιο του δυνατού Kona. Βοηθάει προς αυτό τον τομέα και η ελαφρώς σφιχτή ανάρτηση που συγκρατεί τις κλίσεις στις στροφές, διευρύνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης και τα αποτελεσματικά φρένα που σου δίνουν το περιθώριο να φρενάρεις ακριβώς πριν τη στροφή. Από την άλλη η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και τα ελαφρώς καθυστερημένα κατεβάσματα του κιβωτίου (με χειροκίνητες αλλαγές από τα paddles λύνεται το θέμα) σε επαναφέρουν στην πραγματικότητα, υπενθυμίζοντας πως δεν είναι GTi κατασκευή, αλλά ένα συμβατικό γρήγορο μοντέλο ικανό σε κάθε συνθήκη. Έτσι διατηρεί τον άνετο χαρακτήρα του, την ευελιξία του και την καλή ποιότητα κύλισής που το καθιστούν ιδιαίτερα ευχάριστο στην καθημερινότητα και δη σε αστικές συνθήκες κίνησης. Η light εκτός δρόμου περιπέτεια τέλος, δεν θα δυσκολέψει το Kona που «κάθεται» 170 χλστ. πάνω από το έδαφος, με το C-HR να απαιτεί περισσότερη προσοχή στο έντονο ανάγλυφο μιας και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 142 χλστ..
 
Η γνώμη μας
Τα δύο «θερμά» crossover της παρουσίασης διαθέτουν ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά με κυριότερο φυσικά το αλατοπίπερο των δυναμικών επιδόσεων. Το Hyundai Κοna είναι εξαιρετικά γρήγορο, διαθέτει ξεχωριστό χαρακτήρα, δεν έχει όριο χιλιομέτρων στην 5ετή του εγγύηση και προσφέρεται σε μια δελεαστική τιμή. Από την άλλη, το Toyota C-HR συνδυάζει τις επιδόσεις του με συγκρατημένη κατανάλωση και όντας μια κατηγορία πάνω αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη, αλλά και κατά 3 χιλιάρικα ακριβότερη, επιλογή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw