Οδηγώντας στην πίστα των Μεγάρων, λέμε… Ναι!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγώντας στην πίστα των Μεγάρων, λέμε… Ναι!

36.635 Επισκέψεις στο άρθρο

Η επίσημη οδηγική παρουσία των «καυτών» N μοντέλων της Hyundai στην πίστα των Μεγάρων ανέβασε υψηλά τον σχετικό πήχη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


«Καυτή» η μέρα στην πίστα των Μεγάρων. Όχι λόγω υψηλών ενδείξεων του υδραργύρου, αλλά γιατί η ελληνική αντιπροσωπεία πρόσφερε άφθονη αδρεναλίνη στους δημοσιογράφους δίνοντας τη δυνατότητα οδήγησης όλης της N γκάμα της: i 20 N με 204 άλογα, ανανεωμένο i 30 N με 280 άλογα και Kona N με επίσης 280 άλογα. Υπήρχαν και εκπλήξεις, όπως η παρουσία των Τιερί Νεβίλ-Mάρτεν Βίνταγκε της εργοστασιακής ομάδας του WRC, αλλά και των Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου που έτρεξαν στο Ράλλυ Ακρόπολις με το i 20 N Rally 2. Το δοκιμαστικό «μενού» περιλάμβανε από 3 γύρους με κάθε ένα μοντέλο και η αρχή μας έγινε με το ανανεωμένο i 30 N.

Ακόμα πιο Ν το i30 N

Εκτός από τις μικρές αισθητικές αναβαθμίσεις στο αμάξωμα και στην καμπίνα, το ανανεωμένο i30 N αναβάθμισε και τα μηχανικά του μέρη, αν μιλάμε για την έκδοση Performance. Η τελευταία ανέβηκε στα 280 άλογα (η βασική έκδοση παραμένει στα 250 άλογα), ενώ χάρη στο N Grin Shift για 20 δευτερόλεπτα είναι διαθέσιμα άλλα 10 άλογα και περισσότερη ροπή. Μετά από 40 δεύτερα η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναληφθεί, κάτι που στην οδήγηση στην πίστα μας ενθουσίασε. Το i30 N Performance έγινε ακόμα πιο γρήγορο (0-100 σε 5,9 δλ.) και πιο απολαυστικό χάρη στις αμέτρητες δυνατότητες παραμετροποίησης με δεδομένη πάντα τη ρυθμισιμότητας του πλαισίου, των σκασιμάτων της εξάτμισης και της αποτελεσματικότητας του συνόλου . Επιπλέον με το Performance Pack είναι πλέον διαθέσιμο και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων N DCT. Από 33.990 ευρώ για την έκδοση των 250 ίππων και από 38.490 ευρώ για το Performance Pack. Οι ίδιες εκδόσεις είναι διαθέσιμες και για το i30 N Fastback.

Αποκάλυψη το i20 N

Η εντυπωσιακή εμφάνιση του i 20 N, τα 204 άλογα (από 28.790 ευρώ) και οι αμέτρητες ρυθμίσεις καθιστούν τη μικρή κορεάτικη βόμβα ικανή να αμφισβητήσει τα πρωτεία του Ford Fiesta ST στην κατηγορία των μικρών GTi. Η Hyundai στόχευσε το μυαλό του petrolhead και πέτυχε διάνα: Rev Matching, Launch Control, 5 προγράμματα (Normal, Eco, Sport, N και N Custom), σύστημα καταγραφής και ελέγχου Performance Driving Data, μπλοκέ διαφορικό για την έκδοση Performance Pack (με 30.290 ευρώ). Tα πάντα όλα. Επί τω έργω τώρα. Το i 20 Ν, με τα εξαιρετικά μπάκετ και την θεσπέσια θέση οδήγησης, το «φοράς». Πυροβολάει σε επιδόσεις, δεν «ψαρεύει» στις στροφές στην είσοδο των οποίων νιώθεις το απόλυτα άκαμπτο πλαίσιο να έχει μια ευχάριστη ζωντάνια σε συνδυασμό πάντα με την σπορ αίσθηση του πίσω άξονα, τη δυναμη των φρένων και την χειρουργική ακρίβεια του τιμονιού. Ναι, θα ζητήσεις περισσότερο βάρος από το τελευταίο, αλλά η αμεσότητα, η λειτουργία της σφιχτής ανάρτησης, το μπλοκέ και το super κράτημα σε αποζημιώνουν. Η εξάτμιση, ο ήχος και τα φρένα μεγαλώνουν το χαμόγελο και μας κάνουν να σκεφτούμε πριν μας βγάλουν με το ζόρι από το κάθισμα πως το i 20 N φτιάχτηκε για να προσφέρει ευχαρίστηση. Και αυτό σε έναν κόσμο που εξηλεκτρίζεται και αποστειρώνεται αυτό είναι σπουδαίο.

Με 280 άλογα το Kona N

Το «καυτό» μικρό SUV συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DCT 8 σχέσεων. Προσφέρει όλα τα προγράμματα οδήγησης που συναντάμε και στα υπόλοιπα N, προσθέτοντας ακόμη το σύστημα Traction Control με επιπλέον επιλογές (Snow, Deep Snow, Mud, Sand), που είναι ενεργές για ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.. Μπορεί να μην διαθέτει την αίσθηση στο τιμόνι και την αποτελεσματικότητα του i20 N, έχει όμως σπορ προσανατολισμό και δείχνει έτοιμο να προσφέρει αδρεναλίνη τόσο στην καθημερινότητα, αλλά γιατί όχι και σε μια πίστα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

AUTOFIT PASXA
4green