Το SEAT Leon έχει χάρη στο σύστημα Start/Stop την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, και άρα τέλη κυκλοφορίας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το SEAT Leon έχει χάρη στο σύστημα Start/Stop την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, και άρα τέλη κυκλοφορίας.

Κινητήρες: Η οικονομία στο επίκεντρο

64.212 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2014)

Κάτω από το καπό των μοντέλων της συγκριτικής αυτής δοκιμής βρίσκονται τρεις βενζινοκινητήρες αντίστοιχης ιπποδύναμης και προσανατολισμένοι στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στο μεν Hyundai i30 έχουμε έναν ατμοσφαιρικό του 1,4 λτ. απόδοσης 100 PS και 137 Nm ροπής, στα δε SEAT Leon και Skoda Rapid Spaceback έναν turbo 1.200 κυβικών που αποδίδει 105 ίππους και 175 Nm ροπής. Αυτός, έχει -εκ φύσεως άλλωστε- το προβάδισμα τόσο στις επιδόσεις, όσο και στις ρεπρίζ και, έτσι, στην πράξη τραβάει από χαμηλά (λίγο πάνω από τις 1.500 σ.α.λ..) έχοντας αρκετή δύναμη μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Βέβαια, στην περίπτωση που το αυτοκίνητο -αυτό ισχύει και για τα τρία- είναι φορτωμένο, τότε οι επιταχύνσεις είναι πιο αργές και αποκαλύπτεται η χαμηλή χωρητικότητα των κινητήρων. Πάντως και με τα τρία αυτοκίνητα θα κινηθείς άνετα και με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο, όμως θα πρέπει να έχεις «δρόμο μπροστά σου» για να προσπεράσεις ένα λεωφορείο που κινείται γρηγορότερα από τα επιτρεπόμενα όρια. 

Μπορεί λοιπόν κανένα από τα τρία μοντέλα να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο και τα τρία είναι οικονομικά στην κατανάλωση, κάτι που είναι σημαντικό για τον οικογενειάρχη του οποίου ο προϋπολογισμός είναι χαμηλός. Πιο συγκεκριμένα μάλιστα, το SEAT Leon χάρη στο σύστημα Start/Stop είναι το οικονομικότερο όλων, στη συνέχεια έρχεται το Skoda Rapid Spaceback 1.2 TSI και λίγο πιο πίσω ακολουθεί το Hyundai i30 1,4. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κατασκευαστή η μέση κατανάλωσή τους ανέρχεται στα 4,9, 5,4 και 6,0 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, ωστόσο υπολογίστε στην πραγματικότητα κάτι περισσότερο, ειδικά μάλιστα όταν είναι πλήρους φορτίου.

Τραβάει από χαμηλά και είναι οικονομικός στην πράξη ο 1.2 TSI κινητήρας του Skoda Rapid 
Spaceback.

Τραβάει από χαμηλά και είναι οικονομικός στην πράξη ο 1.2 TSI κινητήρας του Skoda Rapid Spaceback.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center