Και τα δύο μοτέρ του θέματος διαθέτουν αρχιτεκτονική τριών κυλίνδρων ενώ σε ό,τι αφορά την οικονομία καυσίμου σε καταστάσεις πίεσης η κατανάλωση θα ανέβει.
Ισχυρότερο είναι το μοτέρ του Civic με τα 129 άλογα και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC), κάτι που είναι αισθητό στην πράξη, αφού τραβάει θετικά από χαμηλά με 200 Nm ροπής από τις 1.700 στροφές και αντίθετα με τα περισσότερα αντίστοιχου κυλινδρισμού σύνολα και δεν «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές.
Αντίστοιχα μεστή απόδοση στις μεσαίες και στις υψηλές στροφές έχει και ο 1.000άρης κινητήρας του i30, αν και στις χαμηλές στροφές του λείπει λίγο νεύρο, περισσότερο σαν αίσθηση, διότι οι επιδόσεις είναι καλές. Πρόκειται για ένα ήσυχο μηχανικό σύνολο που μόνο στο γερό μαρσάρισμα θα ακουστεί το 3κύλινδρο μπλοκ, χωρίς να όμως να ενοχλήσει ή να φέρει δονήσεις στην καμπίνα.
Κάτοχος honda civic 1.0 turbo elegance,το αμάξι είναι το καλύτερο της κατηγορίας του σε όλα τα επίπεδα. Είναι κρίμα ο κόσμος να δινει λεφτά για Γερμανικά αμάξια,δεν αξίζουν τα λεφτά τους, ολο προβλήματα. Είναι προτιμότερο να αγοράσεις κάποιο Κορεάτικο πάρα Γερμανικό.Ολα σχεδόν τα περιοδικά προωθούν τα Γερμανικά αμάξια. Δείτε την έρευνα του του auto triti για τα αμάξια που είναι για κλωτσιες, σχεδόν όλες οι Γερμανικές μάρκες είναι στις τελευταίες θέσεις.
Και τα δύο είναι από τα καλυτερα αυτή τη στιγμή.
Κάτοχος honda civic 1.0 turbo elegance,το αμάξι είναι το καλύτερο της κατηγορίας του σε όλα τα επίπεδα. Είναι κρίμα ο κόσμος να δινει λεφτά για Γερμανικά αμάξια,δεν αξίζουν τα λεφτά τους, ολο προβλήματα. Είναι προτιμότερο να αγοράσεις κάποιο Κορεάτικο πάρα Γερμανικό.Ολα σχεδόν τα περιοδικά προωθούν τα Γερμανικά αμάξια. Δείτε την έρευνα του του auto triti για τα αμάξια που είναι για κλωτσιες, σχεδόν όλες οι Γερμανικές μάρκες είναι στις τελευταίες θέσεις.