• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο τρικύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας του Civic αποδίδει 129 ίππους με 200 Nm ροπής.

Ένα καλό σπαγγάτο ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση πετυχαίνει το i30 με το μοτέρ των 998 κ.εκ.. Στα συν η ομαλή λειτουργία.

Kινητήρας: Σε κερδίζει «από χαμηλά» το Civic

Διαβάστηκε από 219878 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2019
 

Και τα δύο μοτέρ του θέματος διαθέτουν αρχιτεκτονική τριών κυλίνδρων ενώ σε ό,τι αφορά την οικονομία καυσίμου σε καταστάσεις πίεσης η κατανάλωση θα ανέβει.

Ισχυρότερο είναι το μοτέρ του Civic με τα 129 άλογα και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC), κάτι που είναι αισθητό στην πράξη, αφού τραβάει θετικά από χαμηλά με 200 Nm ροπής από τις 1.700 στροφές και αντίθετα με τα περισσότερα αντίστοιχου κυλινδρισμού σύνολα και δεν «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές. 

Αντίστοιχα μεστή απόδοση στις μεσαίες και στις υψηλές στροφές έχει και ο 1.000άρης κινητήρας του i30, αν και στις χαμηλές στροφές του λείπει λίγο νεύρο, περισσότερο σαν αίσθηση, διότι οι επιδόσεις είναι καλές. Πρόκειται για ένα ήσυχο μηχανικό σύνολο που μόνο στο γερό μαρσάρισμα θα ακουστεί το 3κύλινδρο μπλοκ, χωρίς να όμως να ενοχλήσει ή να φέρει δονήσεις στην καμπίνα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια