Το Hyundai i30 1,0 T-GDi των 120 ίππων προσφέρεται σε χλιδάτη εξοπλιστική έκδοση, που προσφέρει τα πάντα. Είναι το μόνο από τα 3 με άξονα πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Hyundai i30 1,0 T-GDi των 120 ίππων προσφέρεται σε χλιδάτη εξοπλιστική έκδοση, που προσφέρει τα πάντα. Είναι το μόνο από τα 3 με άξονα πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση.

Κινητήρες: Πιο σβέλτη & οικονομική η Scala

179.626 Επισκέψεις στο άρθρο (15/8/2020)

Στην πράξη ο πιο πολιτισμένος κινητήρας όσον αφορά τη λειτουργία του είναι αυτός της Corolla, που είναι και ο μόνος 4κύλινδρος. Το ιαπωνικό μοντέλο παρουσιάζει το πιο «ζωηρό» 0-100, ωστόσο «τσιμπάει» σε κατανάλωση και δείχνει να υπολείπεται σε απόκριση στις μεσαίες στροφές, κάτι που σε συνδυασμό με το μακριάς κλιμάκωσης -και με πολύ καλό επιλογέα- 6άρι κιβώτιο φαίνεται στις επιδόσεις εν κινήσει.

Η Skoda Scala 1,0 TSI 116 PS εμφανίζει τις καλύτερες ρεπρίζ χάρη στην απόκριση του κινητήρα και την έξυπνη κλιμάκωση του κιβωτίου.

Η Skoda Scala 1,0 TSI 116 PS εμφανίζει τις καλύτερες ρεπρίζ χάρη στην απόκριση του κινητήρα και την έξυπνη κλιμάκωση του κιβωτίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Θετικός σε λειτουργία είναι και ο επιλογέας του i30, το οποίο έχει το ισχυρότερο και με πολύ καλή απόκριση μοτέρ με αποτέλεσμα περισσότερο «νεύρο» στις ρεπρίζ. Ο 3κύλινδρος κινητήρας δεν κρύβει απόλυτα τη χαρακτηριστική χροιά του, όπως και το 1,0 ΤSI μοτέρ της Scala με τα 116 άλογα. Με αρωγό το σφικτό, σε κλιμάκωση και σε αίσθηση επιλογέα, κιβώτιο των έξι σχέσεων, η ζωντάνια του μοτέρ αναδεικνύεται χωρίς μάλιστα να ξεχειλώνει η κατανάλωση. ¶κρως ενδιαφέρον συνδυασμός για την καθημερινότητα ενός τυπικού αγοραστή της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center