Γιατί επιμένουν πολλοί πως αν θες να πάρεις αυτοκίνητο για «μια ζωή» θα πρέπει να είναι ιαπωνικό; Γιατί τα ιαπωνικά θεωρούνται τόσο αξιόπιστα; Εσείς τι λέτε;
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα μεγαλώνει, για την ακρίβεια είναι στα 12,3 έτη. Δεν είναι περίεργο, κρατάμε τα αυτοκίνητα περισσότερο απ όσο παλιά. Είναι λοιπόν λογικό όταν διαλέγεις αυτοκίνητο να μην σκέφτεσαι μόνο τι σου αρέσει σήμερα, αλλά τι θα θες να οδηγείς κάθε μέρα και σε μερικά χρόνια. Όταν θα είναι «παλιό».
Κάνε άλλο ένα πείραμα. Ρώτα τον διπλανό σου, τι αυτοκίνητο θα αγόραζε για να κρατήσει δέκα χρόνια; Οι μισοί θα απαντήσουν ιαπωνικό. Γιατί; Τι είναι αυτό που έχουν τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που τα ξεχωρίζουν και τα κάνουν ιδανικά γι αυτό το σκοπό;
Η πρώτη ματιά, το κλισέ στα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι η αξιοπιστία. Σαφώς και αδιαμφισβήτητα οι Ιάπωνες ήταν αυτοί που έσπρωξαν όλη την αυτοκινητοβιομηχανία στο να κατασκευάζει αυτοκίνητα που κρατάνε.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ορμώμενη από τον κώδικα τιμής που ακολουθεί η κοινωνική ηθική της χώρας, έφερε στην αγορά, μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έφτιαξε το προφίλ της αξιοπιστίας με πραγματικά καθημερινά παραδείγματα.
Όμως η αξιοπιστία από μόνη της σαν χαρακτηριστικό ήταν αρκετή το 1990. Είκοσι επτά χρόνια μετά θέλουμε και κάτι παραπάνω. Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο για να το κρατήσεις δε θέλεις απλά να μην χαλάει. Θέλεις να αντέχει στο χρόνο. Να είναι σύγχρονο όσο το δυνατό περισσότερο.
Οι Ιάπωνες ήταν οι πρώτοι και παραμένουν στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας. Μπορεί οι περισσότεροι να συνδυάζουμε την τεχνολογία με γκάτζετ και ευκολίες, όμως εδώ μιλάμε για τους πιο εξελιγμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σε κυβισμούς και αποδόσεις που ταιριάζουν στην Ελλάδα. Μιλάμε για την υβριδική τεχνολογία, πλήρους ή ήπιας μορφής, μιλάμε για απίστευτα χαμηλές καταναλώσεις και ελάχιστους ρύπους.
Μιλάμε ακόμη για τεχνολογία στη χρήση υλικών, στην εφαρμογή της εργονομίας και της σχεδίασης για μέγιστους χώρους με ελάχιστες διαστάσεις αλλά και βάρος.
Τι αυτοκίνητο λοιπόν θα αγόραζε κανείς για να το κρατήσει; Για να είναι αξιόπιστο και τεχνολογικά προηγμένο από κάθε άποψη, σε βάθος χρόνου; Ποιο είναι το βασικό στοιχείο των ιαπωνικών αυτοκινήτων που τα κάνει ξεχωριστά, τι είναι αυτό που κάνει εσάς να τα θέλετε και τελικά τι θα αγοράσετε για να κρατήσετε «μια ζωή»;
Toni Shark +1. Κι εγω μια απο τα ιδια. Πληρης απογοητευση με τα ευρωπαϊκα και οχι απλα ευχαριστημενος αλλα ενθουσιασμενος απο τα ιαπωνικα γιατι επαιρνα παντα περισσοτερα απο αυτα που περιμενα!
loucas και ποιο δεν χωροπηδαει για πες το γερμανικό η το γαλλικό η το ιταλικό οτι εχει πισω ημιακαμπτο χωροπηδαει θες δεν θες. Και το οτι και οι Κορεάτες εχουν καλύτερη αξιοπιστία απο τους ευρωπαίους ειναι γεγονος δες καμια ευρευνα.
Βέβαια μπα εδω στην Αμερική κυκλοφορούν honda accord νε ενα εκατομμύριο μιλια Δηλαδή ενα εκατομμύριο εξακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς επισκευή αλλα μαλλον χαζοι είναι οι αμερικανοί.
Έχω mitsubishi colt και το πήρα καινούργιο το 2008. Το έχω κακομεταχειριστεί άσχημα σε πόλεις και βουνά και το μόνο που ζητά 10 χρόνια τώρα είναι λάστιχα, λάδια, φίλτρα και τακάκια με ελάχιστο κόστος. Αυτά βλέπω και σίγουρα το επόμενο μου αμάξι θα είναι πάλι ιάπωνας.
Αμα θέλετε να βγάλετε την χολη σας μερικοί εδω μεσα να πατε σε κανα forum γερμανικόυ η ιταλικόυ η γαλλικου κουβα ωστε να συζητήσετε για το ποιο βγαζει τις λιγότερες βλάβες. Αα και κατα τυχη καμια φορα ενα στα 100000 αυτοκίνητα βγαίνει και σωστό στους ευρωπαίους εεε.
Θεωρώ ότι η αξιοπιστία των ιαπωνικών αυτοκινήτων, το να κάνουν τόσο γερά αυτοκίνητα,οφείλεται στο τρόπο σκέψης των Ιαπώνων.δηλαδη,στην τελειότητα που έχουν μανία με αυτή,και στην τεχνολόγος που είναι πρώτοι.αυτα βέβαια για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία,γιατί αυτά που κατασκευάζονται εκτός,;έχουν θεματακια
Και εγω έκανα το λάθος να πρωτιμισω ευρωπαικο κουβα και κλαιω τα λεφτα μου ακομα τι να κανουμε αλλοι στριβουν καλα αλλοι φτιάχνουν ομορφα και αλλοι ανετα αυτοκίνητα αλλα κανένας δεν διαρκεί οσο ο ιαπωνας και μην μου λετε για παλιους σκαραβαιους που έχουν φαει καμια δυο επισκευές ισως τρεις
Παντελή σε αλλα 10 χρονια θα αλλαξεις αλλη μια μπαταρια και εισαι ενταξει. Δε μου κάνει εντυπωση γιατι έχω το πρώτο suzuki ignis 16 χρονια και μπορω να πω με σιγουρια οτι δεν έχει αναγκη για άλλα 15 χρονια. Εννοειται οτι δε με έχει αφησει ποτε στις 226000 χλμ που έχει διανυσει μέχρι τώρα και στο δρομο κινειται αξιοπρεπεστατα σε ταχυτητες 140 χλμ στους συγχρονους αυτοκινητοδρομους.JAPAN και μόνο για εμας τα φτωχαδακια που δε μπορουμε να αλλάζουμε συνεχεια αυτοκινητα.
Ευτύχης κάτοχος μόνο ιταλικών.μια μόνο φορά με άφησε στον δρόμο από λάθος μηχανικού.ειχα και επαγγελματικό και Ιάπωνα και Γερμανό και Σουηδό.σαμν την συνολική αίσθηση των ιταλικών κανένα.
Παιδιά τι θα προτιμούσατε!!!toyota corolla καινουργιο οικογενειακό 1400 90αλογα πετρελαίου ή 1600 132 βενζίνη? Εγώ λέω μάλλον βενζίνη κι ας καίει λίγο παραπάνω, βέβαια θα κάνω και test drive , νομίζω πως το πετρέλαιο θα σέρνεται
Ιαπωνέζικο για τη δουλειά,
Σουηδέζικο για την οικογένεια,
Ιταλικό για βόλτα με τη γκόμενα(ή ψάχνοντας)
και Γερμανικό αν θες να πληρώνεις τα διπλά
γιατί έτσι τους αρέσει
Japan for ever the best. Ότι Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είχα έμενα στο δρόμο. Αντιθέτως με τα Ιαπωνικά ποτέ. HONDA -TOYOTA
Ο Toni Shark με κάλυψε πλήρως. Ευχαριστώ
Toni Shark +1. Κι εγω μια απο τα ιδια. Πληρης απογοητευση με τα ευρωπαϊκα και οχι απλα ευχαριστημενος αλλα ενθουσιασμενος απο τα ιαπωνικα γιατι επαιρνα παντα περισσοτερα απο αυτα που περιμενα!
loucas και ποιο δεν χωροπηδαει για πες το γερμανικό η το γαλλικό η το ιταλικό οτι εχει πισω ημιακαμπτο χωροπηδαει θες δεν θες. Και το οτι και οι Κορεάτες εχουν καλύτερη αξιοπιστία απο τους ευρωπαίους ειναι γεγονος δες καμια ευρευνα.
Βέβαια μπα εδω στην Αμερική κυκλοφορούν honda accord νε ενα εκατομμύριο μιλια Δηλαδή ενα εκατομμύριο εξακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς επισκευή αλλα μαλλον χαζοι είναι οι αμερικανοί.
Έχω mitsubishi colt και το πήρα καινούργιο το 2008. Το έχω κακομεταχειριστεί άσχημα σε πόλεις και βουνά και το μόνο που ζητά 10 χρόνια τώρα είναι λάστιχα, λάδια, φίλτρα και τακάκια με ελάχιστο κόστος. Αυτά βλέπω και σίγουρα το επόμενο μου αμάξι θα είναι πάλι ιάπωνας.
Αμα θέλετε να βγάλετε την χολη σας μερικοί εδω μεσα να πατε σε κανα forum γερμανικόυ η ιταλικόυ η γαλλικου κουβα ωστε να συζητήσετε για το ποιο βγαζει τις λιγότερες βλάβες. Αα και κατα τυχη καμια φορα ενα στα 100000 αυτοκίνητα βγαίνει και σωστό στους ευρωπαίους εεε.
Εχω suzuki jimny,μετα απο 11 χρόνια μαζι του,εχω αλλάξει μονο μπαταρία μετα απο δεκα χρόνια...αυτο τα λεει ολα..
Θεωρώ ότι η αξιοπιστία των ιαπωνικών αυτοκινήτων, το να κάνουν τόσο γερά αυτοκίνητα,οφείλεται στο τρόπο σκέψης των Ιαπώνων.δηλαδη,στην τελειότητα που έχουν μανία με αυτή,και στην τεχνολόγος που είναι πρώτοι.αυτα βέβαια για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία,γιατί αυτά που κατασκευάζονται εκτός,;έχουν θεματακια
Στο ραντεβού του, ο Γιαπωνέζος, δεν πρέπει να καθυστερήσει ούτε λεπτό! Τα 5 λεπτά θεωρούνται έγκλημα! Χωρίς πλάκα...! Οπότε...
Και εγω έκανα το λάθος να πρωτιμισω ευρωπαικο κουβα και κλαιω τα λεφτα μου ακομα τι να κανουμε αλλοι στριβουν καλα αλλοι φτιάχνουν ομορφα και αλλοι ανετα αυτοκίνητα αλλα κανένας δεν διαρκεί οσο ο ιαπωνας και μην μου λετε για παλιους σκαραβαιους που έχουν φαει καμια δυο επισκευές ισως τρεις
Σήμερα, με το κόστος αποκατάστασης μιάς βλάβης, ειδικά αυτό των ανταλλακτικών, τα ασιατικά ΙΧ δείχνουν μονόδρομος
Stelios Ναι, είσαι ΠΟΛΎ ΤΥΧΕΡΌΣ. ..
Παντελή σε αλλα 10 χρονια θα αλλαξεις αλλη μια μπαταρια και εισαι ενταξει. Δε μου κάνει εντυπωση γιατι έχω το πρώτο suzuki ignis 16 χρονια και μπορω να πω με σιγουρια οτι δεν έχει αναγκη για άλλα 15 χρονια. Εννοειται οτι δε με έχει αφησει ποτε στις 226000 χλμ που έχει διανυσει μέχρι τώρα και στο δρομο κινειται αξιοπρεπεστατα σε ταχυτητες 140 χλμ στους συγχρονους αυτοκινητοδρομους.JAPAN και μόνο για εμας τα φτωχαδακια που δε μπορουμε να αλλάζουμε συνεχεια αυτοκινητα.
Ευτύχης κάτοχος μόνο ιταλικών.μια μόνο φορά με άφησε στον δρόμο από λάθος μηχανικού.ειχα και επαγγελματικό και Ιάπωνα και Γερμανό και Σουηδό.σαμν την συνολική αίσθηση των ιταλικών κανένα.
Παιδιά τι θα προτιμούσατε!!!toyota corolla καινουργιο οικογενειακό 1400 90αλογα πετρελαίου ή 1600 132 βενζίνη? Εγώ λέω μάλλον βενζίνη κι ας καίει λίγο παραπάνω, βέβαια θα κάνω και test drive , νομίζω πως το πετρέλαιο θα σέρνεται
Χιλιες φορες μα οδηγω ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για "μιση ζωη" παρα "κουβα" για ολοκληρη...
Ιαπωνέζικο για τη δουλειά, Σουηδέζικο για την οικογένεια, Ιταλικό για βόλτα με τη γκόμενα(ή ψάχνοντας) και Γερμανικό αν θες να πληρώνεις τα διπλά γιατί έτσι τους αρέσει
Αυτοκινητα με τα ολα τους μονο οι γερμανοι ξερουν να φτιαχνουν. Ολοι οι αλλοι υπαρχουν για αυτους που δεν εχουν λεφτα να παρουν γερμανικο. Τελος.
Προτιμώ το "γερμανικά για μια ζωή"κι ας χαλάνε πότε πότε έτσι για να τα αλλάζω... όσοι ζούνε 2 φορές ας πάρουν ιαπωνικό.
Εγώ πάντως μετά από ενα Γερμανικό, ένα Γαλλικό και τρία Ιταλικά έχω να πω ότι δεν έμεινα ποτέ στον δρόμο.Tony shark μάλλον είμαι πολύ τυχερός.........
τα ευρωπαικα ειναι πολυ καλυτερα. τα ιαπωνικα χοροπηδανε στο δρομο και δεν αντεχουν στο χρονο
Όλα έχουν ημερομηνία λήξης. Τίποτα δεν κρατάει για πάντα.
Ευρωπαϊκό. Αν γίνεται σωστή συντήρηση και με τα σωστά ανταλλακτικά δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
Μπά....
Bmw και ξέρω ψωμί
Αξιόπηστα μεν αλλά Κακόγουστα !