Στην επίσημη αποκάλυψη της νέας McLaren Speedtail προχώρησε όπως αναμενόταν η βρετανική μάρκα.

Το νέο μοντέλο παίρνει ισχύ από ένα υβριδικό βενζινοκίνητο σύνολο το οποίο προσφέρει 1.050 ίππους!

Το εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες.

Η μάρκα θα κατασκευάσει μόλις 106 μονάδες.

Ιδού η McLaren Speedtail

15.667 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2018)

Στην επίσημη αποκάλυψη της νέας McLaren Speedtail προχώρησε όπως αναμενόταν η βρετανική μάρκα, παρουσιάζοντας το αμάξι που θα αμφισβητήσει οχήματα ισάξια της Bugatti Chiron.

Ξεκινώντας αμέσως από αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο και συγκεκριμένα το κομμάτι των μηχανικών συνόλων και των επιδόσεων. Tο νέο μοντέλο παίρνει ισχύ από ένα υβριδικό βενζινοκίνητο σύνολο το οποίο προσφέρει 1.050 ίππους! Η ισχύς αυτή του επιτρέπει να φτάνει τα 403 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, ενώ μέσα σε 12,8 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα ξεκινήσει, ο οδηγός θα δει τα 300 χλμ./ώρα στο κοντέρ του.
 
Σε ότι αφορά το βάρος, η φίρμα αναφέρει ότι το αμάξι χωρίς καύσιμο ζυγίζει 1.430 κιλά, ενώ τονίζει πως σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις έχει ο αεροδυναμικός σχεδιασμός.
Περνώντας στο κομμάτι του εξωτερικού σχεδιασμού βλέπουμε το αμάξωμα από ίνες άνθρακα να επωφελείται από αρκετές καμπύλες και σχεδόν καθόλου «αιχμηρές» γωνίες, με το εμπρόσθιο μέρος να έχει λάβει ένα αεροδυναμικό χείλος το οποίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε πως οι μπροστά τροχοί είναι καλυμμένοι, κάτι το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία βοηθά την καλύτερη ροή του αέρα, ενώ λίγα εκατοστά πιο πίσω έχουν τοποθετηθεί κάμερες οι οποίες εξέρχονται από το αμάξωμα και αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέπτες. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τον τεράστιο αεροδυναμικό διαχύτη, όπου φιλοξενεί τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, ενώ μένοντας στο πίσω μέρος να σημειωθεί πως στα δύο άκρα έχουν πάρει θέση ισάριθμα υδραυλικά πτερύγια που μπορούν να σηκωθούν και να κατέβουν, βοηθώντας έτσι στην αεροδυναμική.
 
Σε ότι αφορά το εσωτερικό το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες, ο οδηγός κάθετε στο κέντρο μιας ισομετρικής καμπίνας έχοντας δεξιά και αριστερά του ένα απλής σχεδίασης ταμπλό που χαρακτηρίζεται από δύο μεγάλες οθόνες, αλλά και μία πιο μικρή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Λίγο πιο πίσω παρατηρούμε τις εικόνες που προβάλουν ότι καταγράφουν οι εξωτερικές κάμερες, ενώ διαθέσιμη είναι και μία κάμερα παρκαρίσματος.
 
Τέλος να σημειωθεί πως η μάρκα θα κατασκευάσει μόλις 106 μονάδες με το κόστος απόκτησης να υπολογίζεται περίπου στα 2 εκατομμύρια ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2020.

Hyundai
vw