Το Qashqai επιχειρεί να πιάσει πολλούς στόχους μαζί. Τα ασφάλτινα καθήκοντα τα εκτελεί με άνεση χωρίς ωστόσο να ξεσηκώνει. Στο χώμα βοηθιέται περισσότερο από τη ρύθμιση ανάρτησης και τιμονιού.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Qashqai επιχειρεί να πιάσει πολλούς στόχους μαζί. Τα ασφάλτινα καθήκοντα τα εκτελεί με άνεση χωρίς ωστόσο να ξεσηκώνει. Στο χώμα βοηθιέται περισσότερο από τη ρύθμιση ανάρτησης και τιμονιού.

Οδική συμπεριφορά: Σχεδιασμένα και για χώμα - Ξεχωρίζει στην άσφαλτο το Vitara

136.385 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)

Στην άσφαλτο το Suzuki παίρνει ένα προβάδισμα χάρη στο πολύ ομοιογενές πλαίσιό του και την αρκετά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης. Οι κλίσεις δεν εξαφανίζονται στο μοντέλο της Suzuki αλλά η συμπεριφορά παραμένει φιλική και μπορεί να βάλει τον οδηγό σε ένα κλίμα να κινηθεί ίσως και λίγο πιο σβέλτα. Μοναδική σκιά η σχετικά σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης η οποία, ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια περισσότερο από διεκπεραιωτική οδική συμπεριφορά, μπορεί να ενοχλήσει λίγο εντός πόλης πάνω από λακούβες. Κανένα τέτοιο θέμα δεν αντιμετωπίζει το Jeep το οποίο αρέσει πολύ για την ευκολία με την οποία απομονώνει τις οδικές ανωμαλίες πριν γίνουν αισθητές στην καμπίνα. Καλή η αίσθηση από το τιμόνι αλλά η ανάρτηση δείχνει ότι είναι ρυθμισμένη με το μυαλό περισσότερο στις εκτός δρόμου επελάσεις. Ξεχώρισαν πάντως τα φρένα του Renegade, με αρκετή κιόλας διαφορά έναντι των άλλων δύο. Μια αναλόγως βαριά αίσθηση στην άσφαλτο χαρακτηρίζει και το Nissan Qashqai το οποίο κόβει λίγο την όρεξη για πιο γρήγορο ρυθμό σε επαρχιακό δίκτυο εξαιτίας των κλίσεων που εμφανίζει αλλά και του αργού τιμονιού με τις 3,1 στροφές από άκρη σε άκρη. Βέβαια, με τα ονόματα που συγκεντρώνει η συγκεκριμένη παρουσίαση, είναι αναμενόμενο ότι η εκτός δρόμου κίνηση παραμένει σταθερά στο στόχαστρο των μοντέλων και βλέπουμε ότι διαμορφώνει το χαρακτήρα τους κι ας απουσιάζει η τετρακίνηση. Ακόμα κι έτσι λοιπόν, οι χωμάτινοι «περίπατοι» είναι απόλυτα εφικτοί για το καθένα από τα τρία μοντέλα της παρουσίασής μας. Τα πιο μαλακά οχήματα (Jeep και Nissan) αποκτούν εδώ προβάδισμα ενώ και το τιμόνι του Qashqai αρέσει για την αίσθηση που παρέχει. Όμως και το Vitara παραμένει ικανότατο. Έχει εξάλλου και 185 χιλ. απόσταση από το έδαφος έναντι των 180 του Nissan και των 175 του Jeep. Το τελευταίο βέβαια ανεβαίνει στα 198 στις τετρακίνητες εκδόσεις και έως τα 210 χιλ. στην περίπτωση του Trailhawk. 


Γνήσιο Vitara: το Suzuki αρέσει πολύ στην άσφαλτο, όμως και στο χώμα έχει μεγάλη γκάμα προτερημάτων και «αεράτη» απόσταση από το έδαφος.

Γνήσιο Vitara: το Suzuki αρέσει πολύ στην άσφαλτο, όμως και στο χώμα έχει μεγάλη γκάμα προτερημάτων και «αεράτη» απόσταση από το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ναι, αλλά αν θέλω και τετρακίνηση; 
Και αφού τα ίδια τα μοντέλα μας έβαλαν σε ένα πιο «περιπετειώδες» κλίμα ας ρίξουμε μια ματιά στην τετρακίνηση και πώς την σερβίρει εμπορικά το κάθε μοντέλο. Στο Renegade, η Jeep διαθέτει 4x4 με τους μεγαλύτερους κινητήρες του, τον 1,4 βενζίνης και τον δίλιτρο diesel στο επίπεδο των 170 ίππων και στις δύο περιπτώσεις. Οι τιμές ξεκινούν από 31.135 και 36.300 ευρώ. Στη Nissan, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να ανέβουν στον χαρισμάτικό1,6 dCi κινητήρα των 130 ίππων αλλά και σε μια τιμή 26.890 ευρώ. Πιο «φιλολαϊκή» πολιτική από τη Suzuki ήδη από το επίπεδο των 20.960 ευρώ μαζί με τον ατμοσφαιρικό 1,6 βενζίνης των 120 ίππων. Τετρακίνηση παίρνετε ακόμη και με το diesel στα 24.740 ευρώ αλλά και με τον πολύ ισχυρό 1,4 βενζίνης των 140 ίππων, ο οποίος έναντι 26.980 ευρώ διαμορφώνει το πιο ολοκληρωμένο ίσως Vitara. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center