• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Και υβριδικά τα Ford Focus & Fiesta

Διαβάστηκε από 1759 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2019
 

Η Ford θα αποκαλύψει σε εκδήλωση μια νέα γενιά ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα πλαισιωθεί από τα Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt.

Η Ford ανακοινώνει σήμερα ότι με τα νέα Fiesta and Focus EcoBoost Hybrid ήπιας υβριδικής τεχνολογίας των 48-volt που θα λανσαριστούν του χρόνου, η εταιρεία θα διαθέτει μία από τις πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές σειρές μοντέλων που θα φέρουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης πιο κοντά σε περισσότερους καταναλωτές.

Τα Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid θα βασίζονται σε μία προηγμένη, ήπια υβριδική αρχιτεκτονική, ειδικά προσαρμοσμένη ώστε να εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και απολαυστική οδηγική εμπειρία με μεγαλύτερη ισχύ και πιο άμεση απόκριση. Οι άνθρωποι της Ford υποστηρίζουν πως, η μέση εκπομπή CO2 θα κυμανθεί ανάμεσα στα 106 και 112 γρ./χλμ. για τα ήπια υβριδικά Fiesta και Focus, ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση οι πρώτες εκτιμήσεις τη θέλουν κοντά στα 4,7 λτ./100 χλμ. για το Focus και 4,9 λτ./100 χλμ. για το Fiesta.
 
Περνώντας στα ενδότερα του συστήματος, μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
 
 
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω συνεχούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.0 λτ. EcoBoost χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
 
Η πρόσθετη ροπή του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και πιο άμεση απόκριση, κυρίως στις χαμηλότερες στροφές. Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να αυξήσουν την ισχύ του 1.0 EcoBoost κινητήρα με τη χρήση ενός μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή, περιορίζοντας έτσι την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag).

Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει ότι όλα τα μοντέλα της – νέα ή νέες εκδόσεις υφιστάμενων οχημάτων - που λανσαρίστηκαν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν στο μέλλον μία ή περισσότερες ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Έτσι, από το Fiesta έως και το Transit, θα προσφέρονται ήπιες υβριδικές (mild-hybrid), πλήρως υβριδικές (full-hybrid), plug-in υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με μπαταρία.

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »