Καλό μήνα σε όλους...
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Καλό μήνα σε όλους...

Καλό μήνα!

8.145 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2015)

Με αφορμή την Πρωταπριλιά, το Auto Τρίτη δημοσίευσε 3 θέματα που ακροβατούν μεταξύ μύθου και πραγματικότητας.

Το VW Polo diesel με κινητήρα και κιβώτιο Toyota, το νέο Volvo V40 που βασίζεται σε κινέζικο Geely με την υπογραφή του Giugiaro, και το νέο limited edition Honda Type-R με διαστημική τιμή από 33.100, όσο δηλαδή και το προηγούμενο. Όλα τους θα μπορούσαν και να είναι πραγματικά, αλλά οι μικρές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά με την αλήθεια. Αυτή είναι και η χάρη της Πρωταπριλιάς. 
Αλλά ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους...
Στην περίπτωση του Polo diesel που «σβήνει στις χαμηλές», η απάντηση ακόμα δεν έχει βρεθεί. Πράγματι η Toyota συνεργάστηκε στο παρελθόν με την VW, αφού της έδωσε το HiLux της δεκαετίας του 80 και για καμιά 10αριά χρόνια η VW το πουλούσε και με τα δικά της σήματα. Ωστόσο τώρα δεν υπάρχει καμία συμφωνία για να χρησιμοποιήσουν από κοινού τον ιαπωνικό 1.400άρη κινητήρα. 
Από την άλλη, το νέο Volvo V40 θα μπορούσε και να βασίζεται σε ένα κινέζικο μικρομεσαίο και μάλιστα σε ένα που το έχει σχεδιάσει ο Giugiaro. Με την πλατφόρμα του 2004 του προηγούμενου Focus, στο οποίο βασίζεται το υπάρχον μοντέλο και τη συμφωνία με τη Ford να έχει λήξει από το 2010, λογικό και επόμενο είναι κάποια στιγμή οι δύο εταιρείες να διαχωρίσουν και τελείως τα «τσανάκια» τους. Και γιατί να μην ξεκινήσει το platform sharing με την Geely από τη στιγμή που αυτή είναι τώρα η μαμά εταιρεία της Volvo, με ένα πιο προσιτό μικρομεσαίο που θα αντικαταστήσει το V40; Ακόμα μια καλή ιδέα είναι και η επιστροφή του ονόματος S40 στο αμάξωμα ενός μικρομεσαίου σεντάν Volvo, ένα μοντέλο που έκανε καλή εμπορική πορεία και στην Ελλάδα. Οπότε η πραγματικότητα μπορεί να μην απέχει πολύ από το άρθρο μας.
Τέλος, θα ήταν εξαιρετική η ιδέα της Honda να πριμοδοτήσει τους κατόχους του προηγούμενου Type-R δίνοντάς τους την ευκαιρία να αγοράσουν πρώτοι το νέο μοντέλο σε ειδική τιμή. Πόσο μάλλον αν αυτό ήταν και limited edition και μόλις 5 προορίζονταν για την Ελλάδα. Δυστυχώς και εδώ η αλήθεια απέχει. Το Type – R θα έρθει στην Ελλάδα, με τιμή κοντά στις 45.000 ευρώ. Και γι αυτό δε φταίει η Honda, αλλά το ευρώ, του οποίου η τιμή έχει κατρακυλήσει σε σχέση με το ιαπωνικό γιεν. Όσο για τους κατόχους του παλιού, θα χρειαστεί να προσπαθήσουν περισσότερο για να πουλήσουν το δικό τους 20.000 ευρώ, ειδικά αν έχει πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Μέχρι την ώρα που γράφεται αυτό το κομμάτι, περισσότεροι από 100 ιδιοκτήτες Type-R, με πολλά χιλιόμετρα, είχαν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για το νέο Type-R, επιβεβαιώνοντας ότι πράγματι είναι ό,τι πιο «hot» κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στον πλανήτη. 
Είμαστε σίγουροι ότι αν το γραφείο τύπου της αντιπροσωπείας επικοινωνήσει στην Honda, στην Ιαπωνία, τα ονόματά τους και το ενδιαφέρον που έδειξαν για το νέο Type-R, θα εξασφαλίσει μια καλή έκπτωση γι αυτούς, επιβραβεύοντας τους για την αγάπη τους… 
Να ευχαριστήσουμε και τη διευθύντρια marketing της Honda, που υποδέχτηκε όλα τα τηλεφωνήματα και ενημέρωσε πάνω από 100 άτομα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το νέο Type-R, διαβάζοντας το δημοσίευμά μας. 
Και του χρόνου… 

Πρώτο θέμα: Κινητήρας Toyota στο Polo.

Πρώτο θέμα: Κινητήρας Toyota στο Polo.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center