• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Tesla Model 3 έχει μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και τέλος. Από την άλλη ποιος μπορεί να ξεχάσει τα όργανα της θρυλικής Integrale;

Οθόνη ή πίνακας οργάνων;

Διαβάστηκε από 7459 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2018
 

Ταμπλό ή ταμπλέτες; Μήπως οι τετράγωνες οθόνες σας χαλάνε την αισθητική;

Είναι οι ταμπλέτες για το αυτοκίνητο; Ταιριάζουν στη μέση του ταμπλό ή στη θέση του πίνακα οργάνων και τελικά μόδα είναι και θα περάσει ή μήπως είναι η επόμενη φάση και πρέπει να τη συνηθίσουμε;
 
Η νέα Mercedes A-Class δεν είναι το πρώτο μοντέλο που αντικαθιστά τελείως τα αναλογικά όργανα με τους δείκτες, με ψηφιακά. Είναι όμως το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που κάνει την αλλαγή ολοκληρωτικά.
 
Ακόμη πιο ριζοσπαστικά, η νέα A-Class αντικαθιστά όλα τα όργανα όχι απλά με ψηφιακές εκδοχές τους, αλλά με ταμπλέτες. Ταιριάζουν όμως οι ταμπλέτες στο ταμπλό;
 
Κάποιοι θα πουν επιτέλους. Και είναι πολλοί αυτοί που θα βρουν τις ομοιμότητες μεταξύ της τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε στο σπίτι, στην δουλειά, στην καθημερινότητά μας, και αυτής που επιτέλους υπάρχει στα αυτοκίνητα. Βλέπεις, όταν το μάτι έχει συνηθίσει σε μεγάλες οθόνες υψηλής ευκρίνειας, όταν ακόμη και τα φθηνότερα κινητά μπορούν να παίζουν ταινίες σαν τηλεοράσεις, όταν η αφή είναι ο de facto τρόπος χειρισμού οποιαδήποτε συσκευής, πως μπορεί να δεις έναν πίνακα με αναλογικά όργανα, βελόνες και λαμπάκια, και να τον θεωρήσεις σύγχρονο.
 
Για πολλούς η ταμπλέτα στη θέση του πίνακα οργάνων είναι ότι καλύτερο έχει δει το εσωτερικό του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο η ποιότητα της εικόνας είναι απαράμιλη, αλλά η πληροφόρηση μπορεί να προσαρμόζεται συνεχώς στις ανάγκες του οδηγού, να είναι εργονομική, όμορφη και πλούσια. Δεν υπάρχει σύγκριση στις δυνατότητες ενός τάμπλετ σε σχέση με έναν κλασσικό πίνακα που έχει δύο, τρεις ή τέσσερις βελόνες και ένα σωρό λαμπάκια.
 
Υπάρχουν βέβαια και οι άλλοι. Αυτοί που βρίσκουν τις οθόνες αυτές παράταιρες. Που δεν τους αρέσει όλος αυτός ο “τετράγωνος” όγκος στο πάνω άκρο του ταμπλό. Αυτοί που θεωρούν πως τα όργανα πρέπει υποτυπωδώς να μοιάζουν με όργανα και όχι με ταμπλέτες κολλημένες πίσω από το τιμόνι. Υπάρχουν και οι ακόμη πιο παραδοσιακοί, που επιμένουν στις βελόνες και τα λαμπάκια γιατί έτσι θεωρούν ότι πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο.
 
Γίνεται όμως να επιμένουμε σε τεχνολογίες του περασμένου αιώνα, όταν αυτές δεν υπάρχουν πλέον πουθενά αλλού στην καθημερινότητά μας; Γίνεται να επιμένουμε να έχουμε λιγότερη πληροφόρηση ή λιγότερη συνδεσιμότητα, ψυχαγωγία και ασφάλεια στο αυτοκίνητο, όταν στην τσέπη μας ένα κινητό τηλέφωνο τα παρέχει όλα αυτά απλόχερα;
 
Εσείς τι λέτε; ναι ή όχι στα τάμπλετ στο ταμπλό; Σας χαλάει το σχήμα και θέλετε κάτι ποιο «ειδικό» στο σχέδιο; Ή μήπως επιμένετε απλά σε βελόνες και λαμπιόνια;

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια

Δοκιμή: Νέο Ford Fiesta Active

Αποκλειστικό: Τα 3 νέα SUV της Audi

Alfa Stelvio εναντίον Porsche;

Ποια ηλεκτρονικά έκαναν τα αυτοκίνητα χειρότερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις να οδηγείς με χειροκίνητο κιβώτιο;

Έχεις ντίζελ; Δες τι πρέπει να προσέξεις

Τι χωράει το πορτ-μπαγκάζ των μικρομεσαίων;

Βάλε του λίγο ...χέρι!

Βελτίωσε επιδόσεις τώρα! Με 3 κινήσεις

Κάντου το καλύτερο πλύσιμο με 5 κινήσεις!

Nέο Geely SX12

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen C5 Aircross

To «θηρίο» Βureko 6x6

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »