• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση για το Renault Clio 1,5 dCi, με μόλις 3,28 λτ./100 χλμ. για το Γαλλικό μικρό.

Με μέση κατανάλωση 3,28 λτ./100, το Renault Clio 1,5 dCi εξασφαλίζει 1.372 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Το Toyota Auris 1,4 D-4D ήταν το μικρομεσαίο με τη χαμηλότερη κατανάλωση της δοκιμής μας, αφού κινήθηκε με 3,88 λτ./100 χλμ.

Οι πρωταθλητές της κατανάλωσης!

215.651 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Eντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα της μέτρησης κατανάλωσης των αυτοκινήτων που πήραν μέρος στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας που πραγματοποιήσαμε, αφού σε αρκετές περιπτώσεις το τελικό αποτέλεσμα, μας έφερε κάτω ακόμη και από την κατανάλωση που ανακοινώνουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές! Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι, κανένα αυτοκίνητο δεν «έκαψε» πάνω από 4,4 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., σε μια διαδρομή μάλιστα η οποία είχε πολλές υψομετρικές διακυμάνσεις, ενώ περνούσε και από δρόμους που έχουν χαρακτηριστεί από τους πλέον επικίνδυνους στην Ευρώπη (π.χ. η Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών).

Χαμηλότερη κατανάλωση από αυτή του κατασκευαστή!

Μεγάλος νικητής στο κομμάτι της κατανάλωσης, ήταν το Renault Clio 1,5 dCi που ολοκλήρωσε τη διαδρομή σημειώνοντας μια εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση 3,28 λτ./100 χλμ. Έτσι, το Γαλλικό μικρό κατάφερε να κινηθεί πιο οικονομικά από την εργοστασιακή του κατανάλωση, η οποία στη μεικτή διαδρομή είναι 3,4 λτ./100 χλμ., ενώ στην εθνική βρίσκεται στα 3,2 λτ./100 χλμ. Αμέσως μετά το Clio, τη χαμηλότερη κατανάλωση σημείωσε με 3,88 λτ./100 χλμ. το Toyota Auris 1,4 D-4D, ενώ ακολούθησαν πολύ κοντά το Honda Civic 1,6 i-DTEC (3,89 λτ./100 χλμ.), το Toyota Yaris 1,4 D-4D (3,91 λτ./100 χλμ.) και το VW Golf 1,6 TDI με 3,93 λτ./100 χλμ. Στα 4 λίτρα ανά 100 χλμ. ήταν η κατανάλωση του Renault Megane 1,5 dCi, ενώ στην 7η και 8η θέση ακολούθησαν τα Audi A3 1,6 TDI (4,3 λτ./100 χλμ.) και Kia CeeΆd 1,6 diesel (4,31 λτ./100 χλμ.). Πολύ κοντά τους βρέθηκε τέλος, το βενζινοκίνητο Ford Focus 1,0 EcoBoost με 4,36 λτ./100 χλμ., ρίχνοντας κατά πολύ την εργοστασιακή του μέση κατανάλωση σε μεικτή διαδρομή (5,1 λτ./100 χλμ.), αλλά και μένοντας στα ίδια επίπεδα, με αυτή που ανακοινώνει η Ford αποκλειστικά για την Εθνική οδό (4,4 λτ/100 χλμ.)!
ΤΕΛΙΚΑ          
ΧΛΜ ΛΙΤΡΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΧΩΡ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ
Renault Clio 1,5 990 32.5 12.5 45 3.28 1372
Opel Corsa 1,3 990 34.1 5.9 40 3.45 1160
Toyota Auris 1,4 990 38.4 11.6 50 3.88 1289
Honda Civic 1,6 990 38.5 11.5 50 3.89 1285
Toyota Yaris 1,4 990 38.7 3.3 42 3.91 1074
VW Golf 1,6 990 38.9 11.1 50 3.93 1274
Citroen C3 1,4 990 38.9 9.1 48 3.93 1220
VW Polo 1,2 990 39.6 5.4 45 4.00 1126
Renault Megane 1,5  990 39.7 20.3 60 4.01 1498
BMW 116d 990 42.4 9.6 52 4.28 1214
Audi A3 990 42.5 7.5 50 4.30 1164
KIA Ceed 990 42.7 10.3 53 4.31 1230
Ford Focus 1,0 990 43.2 9.8 53 4.36 1215

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια