• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ποιότητα κύλισης και το φιλτράρισμα της ανάρτησης του νέου Ceed είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας.

To Kia Ceed 1,6 Diesel προσφέρει αυτονομία 1.230 χιλιομέτρων.

Ο 1,6 CRDi του Kia Ceed είναι ένας από τους ισχυρότερους diesel της αγοράς. Η απόδοσή του είναι 128 ίπποι, ενώ η ροπή ανέρχεται στα 260 Nm.

Ο πίνακας οργάνων είναι μεγάλος και ευανάγνωστος, με το ηλεκτρονικό ταχύμετρο να κλέβει τις εντυπώσεις.

Με το Flex Steer, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την υποβοήθηση του τιμονιού σε 3 επίπεδα, Normal, Comfort και Sport.

Kia Ceed 1,6 Diesel

215.656 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Το Kia Ceed σε εντυπωσιάζει κοιτώντας το μέσα-έξω. Ειδικά το εμπρόσθιο τμήμα του, αποπνέει έντονο δυναμισμό που συνεχίζεται και στο εσωτερικό του, με τον πίνακα οργάνων να εντυπωσιάζει. Η επιλογή των υλικών έχει γίνει έξυπνα. Κι αυτό, γιατί μπορεί να μην υπάρχουν πολλά μαλακά πλαστικά, αλλά τα υπάρχοντα είναι ποιοτικά και δείχνουν πως θα αντέξουν στο χρόνο. Η καλή εικόνα συνεχίζεται κι όταν βάλεις τον κινητήρα μπροστά, (ο ισχυρότερος στη γκάμα του Ceed), o οποίος εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, παρά το αυξημένο βάρος του μοντέλου. Το τράβηγμα του είναι ικανοποιητικό, όποια σχέση κι αν έχεις επιλέξει στο 6άρι, σωστά κλιμακωμένο, κιβώτιο. Η οδήγηση στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο είναι βούτυρο στο ψωμί του Ceed, μιας και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης αφήνει έξω από την καμπίνα ενοχλητικούς θορύβους και μόνο μερικοί αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται αντιληπτοί. Γενικότερα, το Ceed αντιδρά εξαιρετικά καλά σε κάθε είδους διαδρομή, προσφέροντας σταθερότητα στην ευθεία και πολύ καλή πρόσφυση, ακόμα κι όταν διαγράφεις ανοιχτές καμπές σε ανώμαλο οδόστρωμα, ενώ στο ίδιο εξαιρετικό επίπεδο βρίσκονται και τα φρένα.


Kia Ceed 1,6 CRDI: Ο δυνατός

Κάτω από το καπό του Kia Ceed εδρεύει ένας από τους ισχυρότερους 1.600άρηδες diesel της αγοράς. Πρόκειται για τον 1.6 CRDi που σχεδιάστηκε πάνω στις ανάγκες των ευρωπαίων οδηγών και παράγεται στο εργοστάσιο της Kia στη Σλοβακία. 16 βαλβίδων 4κύλινδρος, διαθέτει μπλοκ από χάλυβα και αλουμινένια κεφαλή, σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail 2ης γενιάς και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VGT). 
Η απόδοσή του είναι 128 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., και η ροπή στα 260 Nm τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα σταθερά από τις 1.900 έως τις 2.750 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Kia ανέρχεται στα 3,7 λτ./100 χλμ με σύστημα Start&Stop και στα 4,3 χωρίς αυτού, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 97 και 114 γρ. CO2/χλμ. αντίστοιχα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια