• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Renault Clio θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας στον τρόπο, που ταξιδεύει και «πατάει» στο δρόμο.

Κατά τη διάρκεια της μεγάλης δοκιμής οικονομίας που πραγματοποιήσαμε, το Renault Clio είχε μέση κατανάλωση 3,28 λτ./100 χλμ.

O 1,5 dCi κινεί ένα στα τρία μοντέλα της Renault, από το Twingo μέχρι και τη Laguna (σε διαφορετικά επίπεδα ισχύος).

Η ορατότητα προς τα πίσω περιορίζεται κάπως από τις φαρδιές κολόνες και το στενό παράθυρο.

Η οθόνη του συστήματος infotainment είναι εύχρηστη, ενώ η σύνδεση με το κινητό γίνεται εύκολα.

Το cruise control κάνει πιο άνετο το ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο, αλλά όχι απαραιτήτως και πιο οικονομικό.

Renault Clio 1,5 dCi

216.201 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

To Renault Clio δεν είναι μόνο εντυπωσιακό στην όψη, αλλά και στην οδήγηση δίνοντας αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό προκύπτει, τόσο από την ποιότητα υλικών και τη συναρμογή, όσο και από το χαμηλό επίπεδο θορύβου μέσα στην καμπίνα. Ανάλογα σχόλια ισχύουν και για τον τρόπο που ταξιδεύει. «Πατάει» με σιγουριά, δεν επηρεάζεται από ανέμους και είναι σταθερό θυμίζοντας περισσότερο μικρομεσαίο. Το κάθισμά του δεν κουράζει, η θέση οδήγησης ρυθμίζεται πολλαπλά και θα βολέψει τους περισσότερους. Παράλληλα, η οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι εύχρηστη και η καμπίνα είναι ήσυχη στο ταξίδι. Είναι χαρακτηριστικό πως, ακόμα και μετά από τις πολλές ώρες που χρειάστηκαν, για να φτάσουμε στα Γιάννενα, ήμασταν ακμαιότατοι. Ο ραφιναρισμένος 1.5 dCi, έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση που το ανέδειξε άλλωστε και πρωταθλητή οικονομίας. 


Renault 1.5 dCi: Ο «πασπαρτού»

O 1,5 dCi κινεί ένα στα τρία μοντέλα της Renault, από το Twingo μέχρι και τη Laguna (σε διαφορετικά επίπεδα ισχύος). Το 2010, κατασκευάστηκε σε περισσότερες από 1.000.000 μονάδες, ενώ άξιο αναφοράς είναι πως, συναντάται και εκτός μοντέλων Renault και συγκεκριμένα, τόσο σε μοντέλα της Nissan, όσο και της Mercedes. 
Ο εν λόγω κινητήρας χαρακτηρίζεται από 3 βασικές τεχνολογίες: 
1. Την τεχνολογία Stop&Start, με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη φάση της επιβράδυνσης φρεναρίσματος (ESM), 
2. Το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR/ Exhaust Gas Recirculation) και 
3. Την αυτόματη και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού. Συγκεκριμένα, η χωρητικότητα της αντλίας λαδιού (άρα και η πίεση) προσαρμόζεται κάθε στιγμή, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των απωλειών ενέργειας από τη λειτουργία της αντλίας. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας του λαδιού φροντίζει να ρυθμίζει την πίεση σε πραγματικό χρόνο, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα τριβής λόγω ιξώδους, με θετικές επιπτώσεις, τόσο στο φαινόμενο της αυτανάφλεξης, όσο και στην κατανάλωση.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια