• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τo Renault Megane εμφανίζει σταθερότητα στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, με την ανάρτηση να εξασφαλίζει άνεση και πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Με μέση κατανάλωση 4,01 λτ./100 χιλιόμετρα, το Megane 1,5 dCi θα μπορούσε να συνεχίσει μέχρι 80 χιλιόμετρα έξω από τη Λάρισα.

Το 6άρι κιβώτιο του Megane διαθέτει σωστή κλιμάκωση και δεν σκαλώνει ακόμα και στις γρήγορες αλλαγές.

Στα μακρινά ταξίδια εκτιμάται δεόντως η θύρα USB.

Renault Megane 1.5 dCi

215.645 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Τo Renault Megane δείχνει μοναδικό και διαφορετικό συγκριτικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Το σύγχρονο εσωτερικό του είναι εργονομικό και ποιοτικό, η θέση οδήγησης είναι σωστή, ενώ ο φουτουριστικός πίνακας οργάνων κερδίζει τις εντυπώσεις. Εξοικείωση χρειάζεται μόνο με τα κοντά τοποθετημένα πεντάλ και τους διακόπτες για το ηχοσύστημα. Ο ραφιναρισμένος 1.5 dCi, αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής, νούμερα που «βγαίνουν» πολύ όμορφα στο δρόμο, με το τράβηγμα ακόμα και με 6η ταχύτητα στο κιβώτιο να είναι εντυπωσιακό. Στιβαρό και σταθερό στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, αν το πιέσεις θα υποστρέψει ελάχιστα, με τις κλίσεις του αμαξώματος να μην τρομάζουν. Η ανάρτηση προάγει την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, το αυξημένο βάρος στον εμπρόσθιο άξονα δείχνει να έχει επηρεάσει θετικά την αίσθηση του τιμονιού, που δεν εμφανίζει λιγότερο «τεχνητή» αίσθηση. Η καμπίνα δεν δέχεται… επίθεση από πολλά ντεσιμπέλ, ούτε γίνεται αισθητό το κροτάλισμα του ντίζελ, κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα στο ταξίδι. 


Renault 1.5 dCi: Ο «πασπαρτού»

O 1,5 dCi κινεί ένα στα τρία μοντέλα της Renault, από το Twingo μέχρι και τη Laguna (σε διαφορετικά επίπεδα ισχύος). Το 2010, κατασκευάστηκε σε περισσότερες από 1.000.000 μονάδες, ενώ άξιο αναφοράς είναι πως, συναντάται και εκτός μοντέλων Renault και συγκεκριμένα, τόσο σε μοντέλα της Nissan, όσο και της Mercedes. 
Ο εν λόγω κινητήρας χαρακτηρίζεται από 3 βασικές τεχνολογίες: 
1. Την τεχνολογία Stop&Start, με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη φάση της επιβράδυνσης φρεναρίσματος (ESM), 
2. Το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR/ Exhaust Gas Recirculation) και 
3. Την αυτόματη και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού. Συγκεκριμένα, η χωρητικότητα της αντλίας λαδιού (άρα και η πίεση) προσαρμόζεται κάθε στιγμή, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των απωλειών ενέργειας από τη λειτουργία της αντλίας. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας του λαδιού φροντίζει να ρυθμίζει την πίεση σε πραγματικό χρόνο, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα τριβής λόγω ιξώδους, με θετικές επιπτώσεις, τόσο στο φαινόμενο της αυτανάφλεξης, όσο και στην κατανάλωση.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια