• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Toyota Auris ήταν από τα αυτοκίνητα που κέρδισαν τις εντυπώσεις στη δοκιμή μας, όχι μόνο λόγω της πολύ χαμηλής του κατανάλωσης και της ιδιαίτερα αυξημένης αυτονομίας που εμφάνισε.

Ο 1.400αρης ντίζελ κινητήρας της Toyota «χαρίζει» στο Auris 1.289 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Ιδιαίτερα οικονομικός αποδείχθηκε ο 1,4 diesel κινητήρας του Auris στο ταξίδι, με ικανοποιητικό τράβηγμα.

Το Start/Stop εμπλέκεται άμεσα και γρήγορα. Στο ταξίδι, λειτουργεί μόνο στις στάσεις βάζοντας και αυτό το λιθαράκι του στη μείωση της κατανάλωσης.

Το κιβώτιο 6 σχέσεων έχει μακριά κλιμάκωση και συμβάλλει στη συνολική μείωση της κατανάλωσης.

Toyota Auris 1,4 D-4D

216.202 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Το Toyota Auris ήταν από τα αυτοκίνητα που κέρδισαν τις εντυπώσεις στη δοκιμή μας, όχι μόνο λόγω της πολύ χαμηλής του κατανάλωσης και της ιδιαίτερα αυξημένης αυτονομίας που εμφάνισε. Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό, η θέση οδήγησης αποδείχθηκε ιδιαίτερα άνετη και ξεκούραστη για τα πολλά χιλιόμετρα που διήνυσε το αυτοκίνητο, με το τιμόνι να έχει το σωστό μέγεθος και διαστάσεις. Έπειτα, η εργονομία που προσφέρει το αυτοκίνητο είναι προσεγμένη, αφού στο τιμόνι υπάρχει η δυνατότητα πλήρους χειρισμού του ηχοσυστήματος και του trip computer, ενώ και η ψηφιακή οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό είναι ιδιαίτερα ευκρινής. Όσον αφορά στον κινητήρα, το μοτέρ 1,4 D-4D των 90 ίππων σε συνδυασμό και με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικό, παρότι η μακριά 6η σχέση βοηθά μεν στη μείωση της κατανάλωσης, ωστόσο απαιτεί ταχύτητες άνω των 100 χλμ./ώρα για να μην «κρεμάσει». Ο θόρυβος τέλος που φθάνει στο εσωτερικό είναι περιορισμένος, κάτι που οφείλεται στην πολύ καλή αεροδυναμική του αυτοκινήτου, ενώ μετά από πολύωρη οδήγηση, το πεντάλ του γκαζιού μπορεί να κουράσει το πόδι του οδηγού.


Toyota 1,4 D-4D: Με αιχμή τα κυβικά

Κύριο προσόν του πετρελαιοκινητήρα της Toyota, είναι ο μικρός κυβισμός του. Μάλιστα, παρά τα 1,4 λίτρα του είναι -χάρη στην τεχνολογία D-4D- εξαιρετικά πολιτισμένος, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος και ταυτόχρονα ήσυχη λειτουργία χωρίς κροτάλισμα. 

Πιο συγκεκριμένα τώρα, η τεχνολογία common-rail της Toyota χρησιμοποιεί αντλία υψηλής πίεσης (έως 135 MPa) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες για να τροφοδοτήσει την ακριβή ποσότητα καυσίμου, τη σωστή στιγμή, ακριβώς στο κέντρο του θαλάμου καύσης, με αποτέλεσμα περισσότερη ισχύ, καθαρότερη καύση και χαμηλότερη κατανάλωση. Επιπλέον, ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος του οχήματος, αφήνει να περάσουν ελάχιστα σταγονίδια καυσίμου στο θάλαμο καύσης, μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου πριν αρχίσει η ροή του καυσίμου (πιλοτικός ψεκασμός) παρέχοντας έτσι μια πιλοτική καύση. Αυτή η διαδικασία εξομαλύνει την ενέργεια της καύσης, με αποτέλεσμα λιγότερο θόρυβο και απαλότερη ισχύ. Τέλος, η καύση γίνεται ακριβώς όπως αναφέραμε πάνω στην κεφαλή των πιστονιών (ελαφρού κράματος αλουμινίου) προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη ισχύς.

Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ο 1.4 D-4D αποδίδει 90 ίππους και 205 Nm ροπής και συναντάται, τόσο στο μικρό, όσο και στο μικρομεσαίο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Και στις δύο περιπτώσεις μάλιστα, οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση είναι 3,9 λτ./100 χλμ. στην περίπτωση του Yaris, και 3,8 στο Auris.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια