" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Mercedes μας δίνει μια πρώτη γεύση της πρωτότυπης C350 Plug-in hybrid, η οποία θα ξεκινήσει την εμπορική της «σταδιοδρομία» από τις αρχές του επόμενου έτους.

Η κατανάλωση της C350 Plug-in hybrid θα είναι χαμηλότερη από τα 2,8 λτ./100 χλμ. που επιδεικνύει η S500 Plug-in, αλλά και οι εκπομπές CO2 θα βρίσκονται κάτω από τα 65 γρ./χλμ. που έχει η γερμανική ναυαρχίδα.

Η C350 Plug-in hybrid είναι το 2ο σχετικό μοντέλο της εταιρείας, μετά από την υβριδική ναυαρχίδα S500 Plug-in hybrid (φωτό) και αποτελεί το 1ο από τα 10 σχετικά μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρεία μέχρι το 2017.

Για λόγους κόστους, αλλά και επίσπευσης της διαδικασίας εξέλιξης, ο ηλεκτρικός κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η μπαταρία, είναι κοινά ανάμεσα στις S500 Plug-in (φωτό) και C350 Plug-in.

«Καίει» κάτω από 2,8 λτ./100 χλμ. η υβριδική Mercedes C350

Διαβάστηκε από 5701 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/9/2014

Στις αρχές του 2015 θα ξεκινήσει η διάθεση της Mercedes C350 Plug-in hybrid, η οποία χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο μοτέρ 211 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 ίππων, ώστε να «καίει» λιγότερο από 2,8 λτ./100 χλμ.

 
Η Mercedes μας δίνει μια πρώτη γεύση της πρωτότυπης C350 Plug-in hybrid, η οποία θα ξεκινήσει την εμπορική της «σταδιοδρομία» από τις αρχές του επόμενου έτους. Είναι το 2ο plug- in hybrid μοντέλο της εταιρείας, μετά από την υβριδική ναυαρχίδα S500 Plug-in hybrid και αποτελεί το 1ο από τα 10 σχετικά μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρεία μέχρι το 2017. Όλα θα διαθέτουν μοτέρ βενζίνης ως μέρος του υβριδικού τους συστήματος, ενώ μετά από τότε, η εταιρεία προγραμματίζει να φτιάξει και υβριδικά μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου, ώστε οι εκπομπές CO2 να πέσουν κάτω από τα 50 γρ./χλμ.

Οι τεχνικές πληροφορίες είναι προς το παρόν περιορισμένες, αλλά από αυτά που ξέρουμε είναι πως θα χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης απόδοσης 211 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 ίππων, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Αναμένεται να υπάρχει η δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για ένα εύρος 32 χλμ., ενώ –προφανώς- η κατανάλωση θα είναι χαμηλότερη από τα 2,8 λτ./100 χλμ. που επιδεικνύει η S500 Plug-in, αλλά και οι εκπομπές CO2 θα βρίσκονται κάτω από τα 65 γρ./χλμ. που έχει η γερμανική ναυαρχίδα. Για λόγους κόστους, αλλά και επίσπευσης της διαδικασίας εξέλιξης, ο ηλεκτρικός κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η μπαταρία, είναι κοινά ανάμεσα στις S500 Plug-in και C350 Plug-in

 

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »