Με πολλές ακμές και νευρώσεις, το αμάξωμα του νέου Kia Picanto κλέβει τις εντυπώσεις και σίγουρα αποτελεί ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με πολλές ακμές και νευρώσεις, το αμάξωμα του νέου Kia Picanto κλέβει τις εντυπώσεις και σίγουρα αποτελεί ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο στην πόλη, σβέλτο στις στροφές

27.643 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2014)

Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, το Kia Picanto στην έκδοση 1,2 Sport εμφανίζεται στις στροφές σταθερό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, και χωρίς απότομες μετατοπίσεις του πίσω μέρους. Η υποστροφή κάνει την εμφάνισή της σε πιο οριακές καταστάσεις, ενώ το στάνταρ ESP της έκδοσης Sport λειτουργεί γρήγορα και ομαλά. Στην ευθεία από την άλλη, η σταθερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του, ακόμη και όταν οι ταχύτητες ξεπεράσουν τα συνήθη χιλιόμετρα με τα οποία ταξιδεύουν τα μίνι αυτοκίνητα. Στη συνέχεια, κατά την κίνηση μέσα στην πόλη η άνεση είναι επίσης καλή, ενώ στα θετικά του συγκαταλέγεται και είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Τέλος, σε ικανοποιητικά επίπεδα είναι η ηχομόνωση και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Αναφορικά με το τιμόνι, αυτό έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και αρκετό βάρος, όμως η αίσθησή του είναι αρκετά τεχνητή και η αμεσότητά του δεν ικανοποιεί τόσο. Φυσικά, περί ευελιξίας δεν χρειάζεται να μιλήσουμε, αφού χάρη στις κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις και τον μικρό κύκλο στροφής του, το Picanto ελίσσεται με ευκολία παντού.


Αρκετά σταθερό και σίγουρο εμφανίζεται το Picanto στις στροφές. Θα θέλαμε πάντως καλύτερη αίσθηση από το –ηλεκτρικό- τιμόνι.

Αρκετά σταθερό και σίγουρο εμφανίζεται το Picanto στις στροφές. Θα θέλαμε πάντως καλύτερη αίσθηση από το –ηλεκτρικό- τιμόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
OPEL